עו"ד ענבל בית הלחמי ריבן מצטרפת לרשימתה של עו"ד שרית גולן למועצת העיר חיפה ותעסוק בקידום עסקים בעיר

עוד חיזוק משמעותי לרשימתה של עו"ד שרית גולן המועמדת לראשות העיר חיפה - עו"ד ענבל בית הלחמי ריבן, ילידת חיפה, בוגרת הריאלי ויחידת 8200. תפקידה יהיה לקדם עסקים בעיר

עו"ד ענבל בית הלחמי ריבן מצטרפת לרשימתה של עו"ד שרית גולן שטיינברג למועצת העיר חיפה. בית הלחמי ריבן היא ילידת העיר חיפה בת 46 אמא לשניים מתגוררת ברמת בגין, בוגרת בית הספר הריאלי העברי בחיפה, יוצאת יחידת 8200, בעלת תואר ראשון במשפטים LLB בהצטיינות אוניברסיטת חיפה (2001). היא בעלת תואר שני במשפטים, התמחות במשפט מסחרי, בשיתוף עם בית הספר למשפטים של אוניברסיטת ברקלי, קליפורניה (2008). בעלת תעודת אימון אישי וניהולי/ארגוני – היחידה ללמוד חוץ מוסד הטכניון חיפה. עורכת דין משנת 2002, שותפה מייסדת במזור בית הלחמי חברת עורכי דין – משרד בולט ומוביל ברמה המקומית והארצית בתחום חדלות הפרעון, שיקום חברות ומשפט מסחרי ומקרקעין מאז שנת 2009 אשר טיפל וליווה במהלך שנות פעילותו באירועי הבראת ושיקום חברות או הסדרי חוב מהגדולים והמשמעותיים במשק הישראלי.

היא פעילה זה למעלה מעשור בלשכת עורכי הדין, כחברת ועד מחוז חיפה (לרבות מ"מ יו"ר הועד) וכן כיו"ר או חברה בוועדות מקצועיות שונות, הן בתחום עיסוקה (יו"ר משותף לועדת חדלות פרעון ובנקאות, סגן יו"ר ועדה ארצית) והן לטובת ציבור עורכי הדין ומנגנון הלשכה במחוז ובארצי וכן חברת ועדת אתיקה זו קדנציה שניה. חובבת ספורט בכלל ואוהדת שרופה של מכבי חיפה בפרט.

עו"ד ענבל בית הלחמי ריבן, מספרת על עצמה ומסבירה מדוע החליטה להצטרף לרשימתה של עו"ד שרית גולן: "אני מגיעה ממשפחה חיפאית ששורשיה נטועים בעיר עוד טרם תקופת המנדט הבריטי ומתגוררת בחיפה מאז ברציפות, אהבת העיר טבועה בי. אחרי שנים רבות של עשייה למען ציבור עורכי הדין במחוז אני מרגישה בשלה ומוכנה לעשייה ציבורית למען הציבור החיפאי על כל גווניו.

"כל חיפאי כמוני שגדל בחיפה והיא יקרה לליבו, שותף לתחושה כי העיר מדשדשת מאחור במובנים רבים וללא יד מכוונת וחזון. צעירי העיר עוזבים את העיר לטובת ערים אחרות, ולטובת חיים נוחים יותר, רמת שירותים גבוהה יותר, אפשרויות תעסוקה רבות ומגוונות, חינוך ותרבות. רבים מהם לא היו עוזבים אילו היו מוצאים בעיר מענה לצרכים האלה. אסור לנו להשלים עם תופעה זו שפוגעת מאוד במנוע צמיחה עיקרי של העיר לא רק במישור הכלכלי אלא גם במישור החברתי והמשפחתי. בכל המובנים האלה, הבחירות הקרובות קריטיות לעתידה של העיר חיפה ואין להקל בהן ראש.

"חיפה נכון להיום איננה מהווה מוקד משיכה לעסקים, בין אם מדובר בחברות גלובליות שקיים הגיון רב מבחינתן בפתיחת מרכזי פיתוח או ייצור בעיר שהיא ביתם של מוסדות אקדמיים מהשורה הראשונה והון אנושי יוצא דופן באיכותו ובין אם מדובר בעסקים קטנים. עסקים קטנים רבים מדווחים על קשיים וחסמים בירוקרטיים שנחזים לעיתים להיות חסרי הגיון ושחר עד כדי "שימת רגליים". גם יוזמות לעסקים קטנים שהונהגו בעבר, נחלו כשלון בהעדר יד מכוונת ושיתוף פעולה.

"אמנם מדובר בתהליכים ארוכים, אך אנו חייבים ויפה שעה אחת קודם, לפתח חזון כלכלי לפיתוח העיר חיפה. עלינו לייצר תמריצים לחברות ולעסקים, עלינו להפחית חסמים לכל מי שמעוניין בפיתוח העיר, בין אם מדובר בקבלן בונה או בחברה יצרנית, תוך שמירה על איזון בין צרכיהם לבין רווחת התושבים ואיכות חייהם. עלינו להפיח חיים בפעילות החברה הכלכלית שליד העיריה ולעודד יזמות עסקית ולהעמיק מחדש קשרים עם גופים כגון מט"י, חממות טכנולוגיות, ולשכת המסחר. אם לא נתעורר לפעולה, חיפה תאבד את מעמדה כמטרופולין הצפוני של מדינת ישראל.

"גם בטווח המיידי ניתן לקדם יוזמות לפיתוח ולקידום וטיפוח תעסוקה ועסקים בחיפה: בין אלו, הקמת רשות עירונית שתעניק, לצד שירותים נחוצים לרישוי עסקים, גם מעטפת הוליסטית של שירותים לעסקים מיום הקמתם, לרבות ייעוץ בנושאים ניהוליים וקידום עסקי, התנהלות כלכלית נכונה, סיוע בקידום מסחר מקוון, הליכי התייעלות ועוד. כן יושם דגש על ייעול מנגנוני האכיפה העירוניים בדגש על אכיפה שוויונית אך גם אנושית.

"תוכניות נוספות שעל הפרק: יצירת תוכניות לעידוד תעסוקת נשים ויזמות עסקית לנשים. קביעת שעות גמישות לפתיחת עסקים בימים מסוימים בשבוע או בסופי שבוע בתלות באזורי ובטיב פעילותם. פיתוח שטחי מסחר באיצטדיון סמי עופר, ובטיילת בת גלים והסבת מבני תעשיה ומסחר נטושים בעיר לקניונים פתוחים או למרכזי עסקים או שירותים. פתיחת מרכזים מסחרים זעירים ובתי קפה שכונתיים בכל שכונה בעיר באופן מותאם לאזורי מגורים או באזורים המאופיינים באוכלוסייה בוגרת שאין לה נגישות מספקת לשירותים אלו. ייזום פעילויות תרבות וירידים קבועים בכל אזורי המסחר הקיימים בעיר ובשווקים.

"את שרית הכרתי בשנה האחרונה ומצאתי את עצמי תומכת נלהבת. לצד היושרה האישית והערכים, המוסר והמצפון והיכולת לדבר עם כל אדם בגובה העיניים, שרית מביאה למערכת הבחירות הנוכחית ניסיון רב והכרות מעמיקה עם המנגנון העירוני והרבה מאוד "קבלות" המעידות של הישגים יוצאי דופן בפרט על רקע "השיתוק" העירוני בשנים האחרונות. שרית איננה חוששת "להילחם בתחנות רוח", והיא חדורת מטרה ומוטיבציה, בדיוק כפי שנדרש מראש עיר. יתרה מכך, משך שנות פעילותה שרית גיבשה חזון סדור ופתרונות מעשיים לכל הנושאים המטרידים כיום את הציבור החיפאי ואין ראויה ומתאימה ממנה להוביל ולהנהיג את העיר בכל האתגרים הרבים העומדים בפניה".

עו"ד שרית גולן שטיינברג סיפרה על הבחירה בענבל בית הלחמי ריבן: "גאה על הצטרפותה של עורכת דין ענבל בית הלחמי לרשימתי. ענבל עורכת דין מובילה תתרום מהידע המקצועי שצברה לקידום העסקים בעיר. ענבל חיפאית שורשית ופעילה במשך שנים רבות בהתנדבות בלשכת עורכי הדין תמשיך בדרכה להתנדב ולשרת את הציבור החיפאי מכסא מועצת העיר בכדי להפוך את חיפה להיות טובה יותר בעבור כולנו".

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות