עו"ד שרית גולן החלה אמש את הקמפיין שלה לראשות העיר חיפה: "לחיפה אין יכולת לשרוד עם מועמד בלי ניסיון מוניציפלי" 

באירוע פתיחת הקמפיין של עו"ד שרית גולן שהתקיים ב"חורב 14 – המרכז להורים צעירים", חשפה גולן את תכניות העבודה המפורטות לחמש השנים של כהונתה כראש העיר חיפה. גולן: "אין לי הבטחות בחירות ואין לי סיסמאות קליטות, יש לי תכניות עבודה ישימות שמוכנות למימוש מיון כניסתי לתפקיד"

מול עשרות תושבים ותומכים, קיימה עו"ד שרית גולן אמש את אירוע פתיחת הקמפיין הרשמי למועמדותה לראשות העיר בראש סיעת "חיפה בשבילנו". שרית גולן, חברת מועצת העיר חיפה מזה כ-10 שנים, הציגה את מועמדותה לראשות העיר לפני מספר שבועות, וזאת לאחר שנים רבות בה כיהנה במגוון גדול של תפקידים מוניציפליים כגון – יו"ר ועדת ביקורת שחשפה את פרשת השחיתות הגדולה בכהונתה של קליש, מ"מ יו"ר ועדת כספים אשר ניהלה את תקציב העיריה לאור הבזבוזים וחוסר תכניות העבודה של הנהלת העיריה ועוד.

עו"ד שרית גולן ציינה כי בחרה לקיים את אירוע הפתיחה של קמפיין הבחירות, דוקא ב"חורב 14", כיון שהוא דוגמא למצבה של העיר בחמש השנים האחרונות. חורב 14, שהיה מרכז הורים מצליח, תוסס ומלא פעילויות והדרכות להורים צעירים, עומד שומם מזה שנתיים בעקבות החלטת קליש לסגור את הפעילות להורים בעיר.

"המצב של ההורים הצעירים בעיר, שפעם היתה להם כתובת ובית, היתה אחד הנושאים ששכנעו אותי לרוץ בבחירות הקרובות לראשות העיר. המקום השומם הזה, שפעם היה לב פועם ומלא חיים של פעילות להורים, הוא סמל לכל מה שקורה בכל נקודה בעיר"

כשהציגה את הסיבות הנוספות שבגללן החליטה לרוץ לראשות העיר, אמרה גולן – "אין לי אינטרסים ואין לי בעלי אינטרסים שעומדים מאחוריי" אמרה גולן בפתיחת האירוע. "מי שעומד מאחוריי הם התושבים שרוצים להמשיך ולחיות בחיפה, אבל בעיר טובה, תוססת, מלאת אירועי תרבות ותעסוקה ל טווח ארוך".

בנאומה סקרה גולן, את חוות דעת התושבים על מצב העיר, לפי סקר שביעות רצון תושבים שהתקיים בשבועות האחרונים. התושבים ציינו מספר רב של בעיות בעיר, כגון – חוסר בטחון אישי, חוסר שירותיות של העיריה לתושבים, שחיתות שלטונית, לכלוך ותשתיות קורסות, וכמובן את בעית החזירים, אשר הפכה למטרד עירוני ראשון במעלה.

"חיפה לא יכולה להרשות לעצמה עוד חמש שנים כאלו" אמרה גולן והוסיפה " חיפה זקוקה להנהגה חדשה שמביאה עימה חזון עם יכולת מימוש, ניסיון מוניציפלי, יכולות עבודה ושיתופי פעולה עם גורמים עירוניים וממשלתיים ורצון נקי ואמיתי לעבוד למען התושבים, לא רק בתפקיד ראש העיר, אלא גם בתפקידים יומיומיים כמו חברת מועצה". בכך רמזה גולן למועמדים אחרים, אשר רצו בבחירות הקודמות לראשות העיר, וכשלא נבחרו, בחרו שלא לשרת את הציבור כחברי מועצה, הלכו לעשות לביתם, וכעת חוזרים לבקש לעצמם תואר של ראש עיר.

גולן הציגה את עיקרי תכנית העבודה שלה לחמש השנים הבאות, תכניות שאינן הבטחות בחירות או ססמאות, אלא תכניות ישימות, מתוקצבות, אשר יאושרו, לפי דבריה של גולן, כבר בישיבת המועצה הראשונה לאחר הבחירות, וייושמו על ידי הצוותים המקצועיים בעיריה. עוד הסבירה גולן, כי התכניות מחולקות ליישום בטווח קצר ותכניות ליישום בטווח ארוך יותר, הדורשות תכנון מפורט וגיוסי כספים.

בין התכניות שציינה גולן שתרצה להוציא לפועל מיד עם כניסתה לתפקיד, היו מספר תכניות יחודיות וחדשניות לטובת משפחות צעירות  וקהילות ייחודיות בעיר:

• הוזלה של תעריפי הגנים לילדים בגילאי לידה עד שלוש, באמצעות רשת גנים ילדים עירונית שתוקם ותפוקח על ידי העיריה.

• החזרת אירועי התרבות הגדולים והרחבתם באמצעות שימוש במתקנים עירוניים כגון האצטדיון.

• הרחבת מעגל השירותים לבני הנוער בעיר, שהוזנחו בשנים האחרונות, בדמות הקמת רשת מרכזי נוער חדשניים, הפקת אירועי עיר הנוער גם בחגים וגם בחופש הגדול, מתן תמיכות מוגדלות לתנועות נוער ועוד.

• יוצאים מהמסכים – עירית חיפה תעניק אפשרות לכל ילד בגילאי 6-9 לקחת חלק בחוג ללא עלות להורים, באמצעות עמותות המקבלות תמיכות מהעירייה.

• שבוע גאווה עירוני שיכלול מצעד גאווה מוגדל, תיירות גאה בשיתוף עם בתי המלון בעיר ואירועי תרבות נוספים.

• אקדמיה כבר מהגן – שיתוף פעולה אדוק עם מוסדות הלימוד האקדמיים בעיר, אשר ישתלבו במערכת החינוך העירונית, ויעניקו נקודות אקדמיות והטבות לצעירים חיפאיים שיבחרו להמשיך ללמוד בעיר. בכך תצומצם המגמה המדאיגה של צעירים הבוחרים ללמוד מחוץ לעיר, הגם בפקולטות הקיימות במוסדות האקדמיים בעיר.

צילומים: קמפיין שרית גולן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות