הושק מטה הבחירות של סיעת "אני חי פה" בראשות קיריל קארטניק

כ-150 איש פקדו את מטה הבחירות החדש של "סיעת אני חי פה" באירוע חגיגי. יו"ר הסיעה קיריל קארטניק: "אנחנו נעיר את העיר מהתרדמת ונתקן את הליקויים באופן מיידי, השינוי כבר מתחיל פה"

סיעת "אני חי פה" בראשות קיריל קארטניק חנכה את המטה החדש והנרחב הממוקם ברח' הרב אוחנה 4 חיפה, בנוכחות 150 אנשי עסקים, תקשורת, פעילים ותושבי העיר ובמעמד הרב שאול דוד בורנשטיין אשר בירך והתקין מזוזה במקום. על הבופה היה אמון השף רולנד רוזן- קייטרינג "האופה האיטלקי". קיריל קארטניק שיתף את סיפורו האישי כמו גם את מצע הבחירות הכולל בין היתר טיפול בליקויים והתחדשות עירונית, ארגון מחודש של הליכים בעירייה, פיתוח התרבות בעיר והחזרת הצעירים לחיפה. "עליתי לארץ בגיל 19 בשביל לשרת את המדינה- התגייסתי כחייל בודד ביחידה מובחרת, עבדתי בשלל עבודות ממאבטח בשוק סיטונאי ואבטחת מועדונים עד לבעלים של משרד נדל"ן. בבחירות של 2017 בחרתי לשנות את חיפה, התחברתי לאחד המועמדים וניהלתי את המטה שלו, עבדתי בתור יועץ של סגן ראש העיר. תוך כדי העבודה סיימתי שני תארים באוניברסיטת חיפה, תואר שני במדעי המדינה מנהל ציבורי. כמי שמכיר את המערכת מבפנים לצערי עיריית חיפה של היום לא מספקת את השירותים שמגיעים לתושבים, למרות שאנחנו משלמים את הארנונה הכי גבוהה במדינה. כחבר מועצה מזה שנתיים נפתחו לי העיניים כמה המצב גרוע…העיר שלנו מנוהלת על ידי קבוצות בעלות אינטרס אישי, אף אחד מהם לא חושב לטובת כלל הציבור, ראינו בקדנציה האחרונה שהמלחמות בניהם היו להם הרבה יותר חשובות מתושבי העיר, קחו לדוגמה את ביטול תקציב לטיפול בחזירי בר. וידעתם שרק בשנה שעברה עזבו את חיפה יותר מ-10,000 תושבים? מידי שנה יותר ויותר צעירים מותירים בעיר קשישים הורים וסבים. הצעירים הם מנגנון הצמיחה של העיר ובלעדיהם אין לנו פיתוח עסקי וכלכלי. אין להם פה תרבות ולא תמיכה כלכלית. הם עוברים לערים שכנות עם תנאים טובים יותר כגון-קריות, נשר, טירת הכרמל," עוד הוסיף קיריל "חיפה נושאת אינספור ליקויים- מתברואה ועד הליכי בנייה מעוכבים ומה לגבי זה ש-42% מתקציב העירייה הולך לטובת העובדים? אלה 20 שנה של מחדלים ופוטנציאל גדול ולא ממומש. אנחנו נעיר את העיר מהתרדמת ונתקן את הליקויים באופן מיידי, השינוי כבר מתחיל פה."

לימור כרסנטי, שלאחרונה הכריזה על הצטרפותה לסיעה לימינו של קיריל: "מאז שאני זוכרת את עצמי, אני חיפאית. משפחתי, חבריי, סביבת חיי, ביתי. חיפה. השנים חולפות מהר. מילדה חיפאית ונערה שגדלה בשכונת הדר, המשכתי לצבא, התחתנתי, ילדתי את בני דיוויד ופיתחתי קריירה ענפה בתחום התקשורת ויחסי הציבור. וכעת אחרי שנים רבות של עשייה הן בשדה העסקי והן בפעילות ציבורית התנדבותית, הבנתי שעלי לקום ולעשות מעשה. אם אני רוצה להשפיע על קידומה של העיר לטובת כולנו ובעיקר לטובת הדור הצעיר, לא די בביקורת וישיבה על הגדר. נמאס לי לתרץ תירוצים לאנשי עסקים תל אביבים השואלים אותי השכם והערב למה אני גרה עדיין בחיפה. נמאס לי לראות את חבריו וחברותיו של בני האהוב עוזבים את העיר ולוחצים גם עליו לקום ולעזוב. נמאס לי לשמוע כמה העיר הזו יפה ועם פוטנציאל לא ממומש. נמאס לי ולכן במקום לוותר, החלטתי לעשות את מה שתמיד עושה ברגעים של הכרעה. להפשיל שרוולים ולהפעיל את מלוא השפעתי וניסיוני על מנת לשנות מבפנים". עוד הוסיפה ואמרה "הצטרפתי להנהגתו הצעירה של קיריל, המסמל בעיניי את היכולת לשנות ולהגיע ליעדים. קיריל הוא אדם שמוכיח יום יום שעה שעה, שהכל אפשרי למי שמתמיד. הכל אפשרי למי שלעולם אינו מוותר. הכול אפשרי למי שאינו עצלן. הכול אפשרי למי שחותר לצדק חברתי ולטובת הציבור. היעד שלנו מאד ברור ובזה אנו זקוקים לעזרתכם"

בין הנוכחים נצפו: שירלי ורן זיו- בעלי סמארט נדל"ן, איילת אליעזר בעלת מרכז האסתטיקה "אלת היופי", מנכ"לית הקסטרא ניצן מרציאנו, ענבל אלנקווה- בעלת "סינמה פרדיסו", דרור וחיה סטולרו- בעלי קהונה ביץ', איש העסקים וחיי הלילה טומי אלקובי, יזם הנדל"ן יורי מדניקוב, המפיק ליאור פסחוב, יזם הנדל"ן רונן בן זכאי, איש הפרסום יוסי עובדיה, חבר המועצה לשעבר בוריס לזרוב, מעצב האופנה ניקולאי קדוש, אלינה סצאקוב בעלת עסק לאיפור קבוע, אנשי התקשורת יואב איתיאל, עומר מוזר וקים קונקשן, ועוד רבים וטובים

צילום: מטה אני חי פהצילום: מטה אני חי פה
צילום: מטה אני חי פה
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות