עיריית טירת כרמל נאבקת בתופעת השלכת פסולת בניין בשטחים ציבוריים – ניתנו דוחות לקבלנים ומנהלי אתרי בנייה

עיריית טירת כרמל מבצעת מבצע אכיפה רחב נגד משליכי פסולת בניין. במבצע השתתפו אגף האכיפה, הפיקוח, שפ"ע והשיטור העירוני ובשיתוף משטרת ישראל, יס"מ, המשטרה הירוקה ואיגוד ערים מפרץ חיפה להגנת הסביבה

עיריית טירת כרמל, באמצעות אגף האכיפה, הפיקוח, שפ"ע והשיטור העירוני ובשיתוף משטרת ישראל, יס"מ, המשטרה הירוקה ואיגוד ערים מפרץ חיפה להגנת הסביבה, קיימו אתמול בבוקר מבצע לאיתור משליכי פסולת בניין בשטחים ציבוריים ברחבי העיר טירת כרמל. המבצע התקיים בכ-20 אתרי בנייה, הן באזור הוותיק של העיר שבו מבוצעים פרויקטים של פינוי-בינוי או תמ"א 38, והן בשכונות החדשות.
במהלך המבצע חילקו פקחי השיטור העירוני טירת כרמל תשעה דוחות למנהלי אתרי בנייה וקבלנים בגין השלכת פסולת בניין, יצירת מפגעים מסוכנים ולכלוך על הכביש והמדרכה, היעדר גידור או גידור לא תקין וכיו"ב. כמו כן, ניתן דוח אחד בסך 4,000 שקל לחברת בניה על ידי איגוד ערים חיפה בגין מפגעי פסולת באזור הסמוך לגן ילדים, ומשטרת ישראל בדקה אישורי שהייה של פועלים לאיתור שב"חים.
אגף האכיפה העירוני מבצע לאורך כל השנה פעילות גלויה וסמויה, לאיתור משליכי פסולת בשטחים ציבוריים ברחבי העיר, במסגרת מדיניות ויעדים שקבע ראש העיר, אריה טל לשנת 2023 נוכח הבנייה המאסיבית בעיר והגדילה המשמעותית של האוכלוסייה. במסגרת זו עושים אנשי אגף האכיפה שימוש במגוון אמצעים נגד משליכי הפסולת, הגורמים לא פעם לנזקים כבדים ולעתים בלתי הפיכים לאיכות הסביבה ולאיכות החיים, דוגמת שימוש באמצעי צילום, תצפית אחר קבלני בנייה העובדים בעיר, מתן קנסות כספיים ואף הגשת כתבי אישום. יצוין כי בחודש ינואר השנה נערך מבצע דומה ברחבי העיר, שגם בו חולקו דוחות וניתנו התראות למנהלי אתרי בנייה וקבלנים.
ראש העיר טירת כרמל, אריה טל: "עיריית טירת כרמל תמשיך לאכוף איסור השלכת פסולת במרחב הציבורי, זאת כחלק מהשירות שאנחנו מעניקים לציבור ולמען השמירה על הסביבה ועל איכות חיי התושבים. אני מודה לכל הגופים שלקחו חלק במבצע האכיפה, נמשיך לעקוב אחר הפעילות באתרי הבנייה בעיר ולאכוף את הסדר הציבורי".
צילומים: דוד עקיבא, דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות