נס הלילה בחיפה, שרפה בארון חשמל ביתי ללא נפגעים

ברחוב חרוב שבחיפה אישה בהריון עברה לישון בסלון ביתה. לכאורה, מעשה פשוט אך בפועל גרם להצלת חיים. במהלך הלילה אותה אישה התעוררה למראה ארון חשמל בוער, העירה את דיירי הבית שיצאו ממנו ומנעה בנס פגיעה בנפש

לוחמי האש מתחנת חיפה בפיקודו של רב רשף איתן ריפה הגיעו למקום במהירות, השתלטו בזריזות על השרפה שהתפשטה בפיר פנימי וסיימו ארוע מסוכן וסבוך ללא נפגעים אך עם נזק לרכוש.

חוקר דליקות יגיע עם אור ראשון לבדוק את הנסיבות לפרוץ האש, אך כבר עכשיו ניתן להגיד שבמזל גדול לא נרשמו נפגעים – גלאי עשן היה יכול להתריע בשלב מוקדם על התפתחות שרפה בבית, הגלאי היה מצפצף וגורם להתעוררות בני הבית ללא השענות על מזל ולמנוע את הנזק הגדול שאיתו נאלצים בעלי הבית להתמודד כעת, אנו חוזרים וקוראים: גלאי עשן מציל חיים , התקינו בביתכם.

בהמשך לדיווח על השרפה ברחוב חרוב הלילה, קצין החקירות של תחנת חיפה הגיע למקום וקבע כי ככל הנראה כשל חשמלי בלוח גרם להתפרצות האש.

כשלים כמו בארוע זה גורמים לעשרות שרפות במבנים במהלך השנה, אנו שבים וממליצים על בדיקה תקופתית של חשמלאי מוסמך בלוח החשמל הביתי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות