דנה בן שושן בת ה-32, אם לארבעה ילדים, נהרגה הבוקר בתאונה סמוך לצפת. הייתה בדרכה לביתה בצפת ממשמרת כמיילדת בביה"ח פוריה

דנה בן שושן ז"ל הייתה בדרכה הביתה הבוקר אחרי משמרת לילה כמיילדת בבית החולים פוריה, כשהיא נהרגה בתאונה עם אוטובוס סמוך לצפת, שם היא מתגוררת עם בעלה וארבעת ילדיהם הקטנים

דנה בן שושן ז"ל, אם לארבעה בת 32, נהרגה הבוקר בתאונת הדרכים הקטלנית סמוך לצפת. התאונה אירעה בעת שבן שושן עשתה את דרכה חזרה לביתה ממשמרת בבית החולים פוריה, שם עבדה כמיילדת בחדר לידה. בנוסף לעבודתה, דנה התנדבה באיחוד הצלה סניף גליל.
בשעה 07:28 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן על תאונת דרכים בין אוטובוס לרכב בכביש 89 סמוך לצפת. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותה של נהגת הרכב בת ה- 32 ופינו לבית החולים זיו 6 פצועים מנוסעי האוטובוס במצב קל. 2 פצועים נוספים פונו עצמאית לבית החולים.
מהמרכז רפואי צפון נמסר: "מתאבלים על לכתה בטרם עת של דנה בן שושן. דנה עבדה כמיילדת מסורה בחדר הלידה והייתה אהובה מאוד על המטופלות והצוות. דנה נהרגה בתאונה קשה עם סיום המשמרת בדרכה הביתה לצפת אל ארבעת ילדיה ובעלה, וזוהי אבדה קשה לכולנו, העובדים והמטופלים. אנו שולחים את תנחומינו הכנים למשפחתה ולחבריה".
חובש בכיר במד"א מוחמד חלייחל, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו שמדובר בתאונה קשה מאוד בין רכב פרטי לאוטובוס. הרכב היה מעוך בחלקו הקדמי ובתוכו נלכדה אישה בת 32 כשהיא מחוסרת הכרה. לאחר פעולות החילוץ ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא סבלה מחבלה רב מערכתית קשה מאוד, ונאלצנו לצערנו לקבוע את מותה. 6 פצועים נוספים מנוסעי האוטובוס שנפצעו באורח קל, טופלו במקום ופונו לבית החולים."
צילום: אורית סגל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות