משופרים ויעילים: שרותי הרפואה הדחופה במרכז רפואי לין במחוז חיפה וגליל מערבי של כללית

השירות של מחלקת תאונות הוותיק והמוכר בלין והמיון הקהילתי אוחדו למחלקה אחת ומונה צוות ניהולי אחד בראשותו של ד"ר חוסין דראושה, מומחה ברפואה דחופה ורופא בכיר בחדר המיון של מרכז רפואי כרמל. בוצעה הפרדה במתן השרות למטופלים המגיעים עם בעיה דחופה למבקרים המגיעים עם תור מתואם מראש

"עם העלייה המתמדת במספר המטופלים הפונים לשירותי הרפואה הדחופה בלין ועל מנת להקל על המגיעים, לשפר וליעל את השירות, אוחדו מחלקת תאונות והמיון הקהילתי למחלקה אחת. המהלך נועד לשפר את השירות למטופלים. בנוסף על כך, בוצעה הפרדה במתן השרות בין מטופלים המגיעים עם בעיה דחופה למבקרים האחרים במרכז המגיעים עם תור מתואם מראש למחלקות הנוספות". מסביר ד"ר אלון ארז מנהל המרכז לרפואה יועצת לין בכללית, במחוז חיפה וגליל מערבי.

בראש המערך לרפואה דחופה בלין יעמוד מעתה ד"ר חוסין דראושה, מומחה ברפואה דחופה ורופא בכיר בחדר המיון של מרכז רפואי כרמל מקבוצת כללית. ד"ר דראושה, נשוי + 3, סיים את הסטאז' וההתמחות ברפואה דחופה במרכז רפואי כרמל ומשמש עד היום כרופא מומחה במיון בכרמל. בשנה האחרונה ד"ר דראושה עובד כרופא משפחה במרפאת הקהילות של כללית בחיפה. לד"ר דראושה ניסיון רב בעבודה ברפואה דחופה ועד לאחרונה, ניתן היה לפגוש אותו במיונים הקהילתיים של הכללית בכרמל ובמרכז לרפואה יועצת זבולון. " מגיל צעיר ידעתי שאני רוצה ללמוד רפואה, התלבטתי בין רפואת שיניים לרפואה כללית ולבסוף החלטתי ללכת על רפואה דחופה משום שאני אוהב אתגרים ואוהב לעזור לאנשים וזהו תחום ברפואה שניתן לטפל במגוון רחב של מטופלים ומקרים, גם בילדים וגם במבוגרים, מחלות קשות, תאונות ועוד. לצערי הייתי עד למספר תאונות בכביש והייתה לי זכות גדולה שיכולתי לעזור, אפילו פספסתי את הלידה של אשתי כי סייעתי לשוטר פצוע" מספר ד"ר דראושה.

חיפוש האתגרים מלווה את ד"ר דראושה גם בזמנו הפנוי, הוא חובב סקי, יוצא לטיולי שטח וחובב צלילה, אין מדינה שלא צלל בה ואין כריש שלא ליטף ומספר שבעתיד מתכנן לעשות התמחות נוספת גם ברפואת ספורט. "במחלקה לרפואה דחופה בלין פועל צוות רופאים מיומן עם תנאים זהים לחדר מיון כגון: חדר השהיה למעקב, מתן עירויים, בדיקות הדמיה, שירותי מעבדה דחופה ואף בית מרקחת – שירות שאין בחדר מיון בבית חולים. מתבצעות כמעט כל הפעולות שעושים במיון בבתי החולים, מקבלים שירות מצוות מקצועי וכך חוסכים זמני המתנה ממושכים".

ד"ר חוסין דראושה. צילום פרטי

"אני רוצה לברך את ד"ר דראושה על המינוי. אני סבור ובטוח שהידע והמקצועיות שלו בתחום הרפואה הדחופה יתרמו רבות לבריאות המטופלים ולהצלחת המחלקה החדשה והמשופרת בלין. בנוסף לד"ר דראושה במחלקה לרפואה דחופה מומחים נוספים העובדים בבתי חולים בחיפה, כך שישנו רצף טיפולי. אותם רופאים פוגשים את המטופלים במרפאה ובמידת הצורך בהמשך בבית החולים" בירך ד"ר אלון ארז, מנהל המרכז לרפואה יועצת לין בכללית.

הצוות הרפואי מורכב ממומחים בתחומי רפואת משפחה ופנימית, ילדים, וטראומה ונותן מענה רחב ללקוחות כללית כולל צילומי רנטגן, אק"ג, שרותי מעבדה נרחבים, תפירות, גבס, שירותי רנטגן ובית מרקחת. השירות קרוב לבית ולמטופל והוא חוסך את הזמן הרב שיש בהמתנה בחדר מיון בבית חולים.

השירות במחלקה ניתן משעות הבוקר המוקדמות ועד השעה  23:00 מידי יום, כולל בסופי שבוע ובחגים.

בשבתות ובחגים השירות ניתן החל מהשעה- 12:00 ברצף עד השעה 23:00. 

* הביקור כרוך בהשתתפות עצמית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות