ראש עיריית טירת כרמל, אריה טל, מוריד כפפות בעקבות החלטת סניף הליכוד בעיר: "הוכיחו שקומבינות וקשרים שווים הרבה יותר מעשייה וכישורים"

בעקבות החלטת הליכוד בטירת כרמל לתמוך באלי כהן ולא בראש העיר המכהן, אריה טל - טל מוריד כפפות וגם מקורביו: "להיות קשורים לליכוד באווירה הקשה שיש בחברה, זה לא מציאה. אריה עשה קאמבק כשרץ ברשימה עצמאית ולא מטעם הליכוד"

הוועדה המוניציפלית של הליכוד קיבלה אמש החלטה כי היא תתמוך בבחירות המוניציפליות הקרובות באוקטובר 2023 במועמד אלי כהן, וכי לא תתמוך בראש העיר המכהן, אריה טל שרץ תחת הליכוד בבחירות הקודמות.

הודעה לקונית על כך ניתנה לטל אתמול מאוחר בלילה בטלפון, כשנאמר לו שבעקבות סקר שהליכוד ערך בעיר, נראה כי לאלי כהן יש לכאורה אחוזי תמיכה גבוהים משל אריה טל.

אריה טל, לא חיכה והוציא הודעה חריפה נגד הליכוד בה אמר: "בעקבות ההחלטות התמוהות והמוזרות שהתקבלו בוועדה המונציפלית בליכוד, שהוכיחו שקומבינות וקשרים שווים הרבה יותר מעשייה וכישורים, החלטתי לאחר שרות של שלושים שנה כראש עיר מטעם הליכוד בטירת כרמל, לעזוב בצער רב את התנועה לצאת ולהתמודד ברשימה עצמאית ולהמשיך ולשרת את תושבי עירי ולהמשיך את תנופת הפיתוח בעיר".

גורמים המקורבים לטל אמרו ל"ניוזים צפון" הבוקר: "הליכוד באווירה שיש היום בחברה זה לא מציאה גדולה. אריה נשאר בליכוד מתוך כבוד למפלגה, אבל בליכוד לא מכירים מה זו התנהלות מכובדת. אריה עשה קאמבק ב-2008 כשרץ ברשימה עצמאית ולא מטעם הליכוד, וכך יקרה גם הפעם. לא רואים בכך אבידה גדולה, בעיקר לאור העובדה שתושבים לא מצביעים לפי רשימות מהכנסת, אלא על פי עשייה".

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות