אבי קאופמן מצטרף לרשימת "התושב במרכז" בחיפה בראשות יעקב שטרית, יו"ר ועד רובע נווה שאנן

יעקב שטרית מצרף את החבר הראשון ברשימתו "התושב במרכז", שתתמודד למועצת העיר חיפה. מדובר באבי קאופמן, מי שכיהן כמנכ"ל הפועל חיפה וכיום איש עסקים בתחום האנרגיה. "מבחינתי הגיע הזמן לפעול מתוך מועצת העיר כדי שלחיפאים תהיה עיר טובה יותר"

יעקב שטרית מצרף חבר ראשון לרשימה שלו למועצת העיר חיפה "התושב במרכז". השם שמצטרף הוא דמות מוכרת בחיפה, בעיקר לאוהדי הספורט והכדורגל בעיר: מדובר באבי קאופמן שהיה מנכ"ל הפועל חיפה בעבר.
אבי קאופמן יליד חיפה, כיהן בעבר בתפקיד מנכ"ל קבוצת הכדורגל של הפועל חיפה והוא בעל ניסיון עשיר ורב שנים בניהול ובספורט. קאופמן כיהן עד לפני מספר חודשים בתפקיד חבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל ויו"ר ועדת הנוער שלה.
"אני יליד העיר חיפה. כאן גדלתי והקמתי משפחה וגידלתי את ילדיי. אני פעיל מאוד בחיי הקהילה ובעשייה ציבורית בעיר כבר הרבה מאוד שנים. לצערי, העיר תקועה ואינה מתקדמת לשום מקום ומי שמשלם את המחיר הם התושבים. מבחינתי הגיע הזמן לפעול מתוך מועצת העיר כדי שלחיפאים תהיה עיר טובה יותר ועירייה שרואה את התושבים שלה בגובה העיניים", מצהיר קאופמן. "את העשייה הברוכה של יעקב שטרית יו"ר ועד רובע נווה שאנן אני מכיר שנים רבות. הוא בולדוזר של עשייה שיודע להקשיב לתושבים ולצרכים שלהם, לכן בחרתי ללכת יחד אתו ועם קבוצה איכותית של אנשים שרואים רק את התושבים לנגד עיניהם".
קאופמן הוא יזם ואיש עסקים בתחום האנרגיה שנחשב למנהל מוכשר מאוד.
"אבי קאופמן הוא איש משכמו ומעלה שאני מאוד מעריך. האהבה שיש לו לחיפה והניסיון הניהולי שלו יחד עם ההיכרות המקצועית והיסודית של עולם הספורט יסייעו רבות לקדם את נושא הספורט בעיר. הניסיון הניהולי שלו בסקטור הפרטי יסייע לנו להכניס שיטות ניהול חדשניות לעירייה". כך אומר יעקב שטרית יו"ר רשימת "התושב במרכז".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות