צפו: עימותים בין אלפי מפגינים לכוחות המשטרה בצומת מת"מ בחיפה, עם הפעלת מכתזית, מעצרים בהם של צלם עיתונות

עימותים בין מפגינים לכוחות משטרה בצומת מת"מ. מפגינים מנסים לחסום את מנהרות הככרצל. המשטרה הפעילה מכתזית וביצעו מעצרים, בהם של צלם עיתונות שנטען כי תקף שוטר לכאורה

בשעה האחרונה מתקיימת מחאה בצומת מת״מ בחיפה בהשתתפות אלפי מפגינים תוך חסימת כביש הגישה למנהרות הכרמל. כוחות משטרה פועלים להשבת הסדר במקום, דבר המהווה סכנה מוחשית למשתמשי הדרך ולמפגינים עצמם.
לאחר שקצין משטרה הכריז על הפגנה לא חוקית נאלצו השוטרים להשתמש באמצעים לפיזור המון.
בתוך כך, המשטרה עצרה 2 מהמפגינים בחשד להפרת הסדר.
בהמשך לפרסומים אודות הפרת סדר ומעצרים בהפגנה בצומת מת"מ במשטרה מבהירים, כי במהלך פעילות שוטרי משטרת ישראל להשבת הסדר במקום תקף צלם עיתונות באגרוף שוטר שביצע את תפקידו. הצלם נעצר לחקירה. אדם נוסף נעצר בחשד לתקיפת שוטרים והפרת הסדר הציבורי.
במשטרה ציינו: "המשטרה מבינה את חשיבות עבודתם של העיתונאים והצלמים בשטח, אך אנו מבקשים לגלות אחריות ולא להפריע לעבודת השוטרים. אנו מנחים את השוטרים לגלות איפוק, סבלנות והכלה כל עוד אין הפרה בוטה של הסדר הציבורי ופגיעה בשוטרים. גם עיתונאים וצלמים מתבקשים להישמע להוראות השוטרים בהתאם".
כוחות משטרה רבים פועלים במקום לשמירת הסדר הציבורי ושוטרים מכווינים את כלי הרכב המגיעים למקום. השוטרים מנסים למנוע את חסימת מנהרות הכרמל.
צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות