התגייסות מרגשת של תושבים בקריית ביאליק לטובת נער בן 12, שמצאה את עצמו ללא חברים הקיץ

שירי קניגסברג לוי, שעומדת מאחורי יוזמת "ים של חברים" כתבה פוסט על ילד בן 12 מקריית ביאליק, שמוצא עצמו בודד בבית בחופשה ללא חברים. מאותו רגע נרשמה התגייסות מרגשת של הורים, בני נוער ואנשי חינוך בעיר

בסוף השבוע האחרון נרשמה התגייסות מרגשת מאוד של תושבים רבים בקריית ביאליק וגם אנשי חינוך בעיר – כל זאת לטובת ילד בן 12 שעולה לחטיבת הביניים "דפנה" בשנה הבאה.

הכל התחיל מפנייה של ענבל בן שושן, מנהלת קבוצת הפייסבוק המרכזית והגדולה בעיר "תושבי קריית ביאליק", שפנתה לשירי קניגסברג לוי שעומדת מאחורי המיזם "ים של חברים", שדואג לכל אותם ילדים שעוברים חרמות, או כל הילדים "השקופים" שמוצאים את עצמם ללא חברים. קניגסברג לוי פרסמה בדף שלה על ילד בן 12 מקריית ביאליק, שאמא שלו פנתה אליה וסיפרה שהוא יושב לבד בבית בלי חברים בחופש ובכלל. בן שושן ביקשה מקניגסברג לוי כי תפרסם את הפוסט בקבוצת "תושבי קריית ביאליק" ומשם החלה התגייסות גדולה ומרגשת.

קינגסברג לוי כתבה כך: "הורים מקרית ביאליק, אני צריכה אתכם! נער מדהים בן 12 עולה לחטיבת הביניים "דפנה" ללא חבר אחד. מתחילת החופש לא יצא מהבית עם חברים, משועמם ובודד (לא עבר חרם, אך לבד).

בבקשה מכם., אם יש לכם ילדים בני גילו(לא פחות מזה) ואתם גרים בקרית ביאליק, כתבו בתגובות, אמא שלו קוראת הכל, או שתתייגו מי שכן גר באיזור. בואו נציל לו את החופש. לאף ילד לא מגיע להיות לבד!".

הפוסט פורסם כאמור בסוף השבוע הזה ומאותו רגע מאות הורים לילדים בקריית ביאליק פנו והציעו לחבר את הילד לילדיהם או לקבוצות חברים, בהם גם רבים כאלו שגם הם עולים לחטיבת "אורט דפנה".

מי שגם הגיבה הייתה מנהלת בית הספר עצמו, רעיה טובול ששלחה את מספר הנייד הפרטי שלה וביקשה מאמו של הילד ליצור עמה קשר. קניגסברג הלוי הוצפה בפניות מרגשות של מאות הורים בעיר, כשכעבור כמה שעות בלבד מפרסום הפוסט כבר כמה נערים יצרו קשר עם הילד בן ה-12 וכבר אתמול בראשון הם הלכו אתו לסרט.

גם אורטל חדד, מנהלת מחלקת הנוער בעיריית קריית ביאליק ראתה את הפוסט ומייד הזמינה את הנער לקחת חלק בכל הפעילויות הרבות שמתקיימות עבור הנוער בני גילו במהלך חופשת הקיץ ואף התגייסה לחבר בינו לבין חברים חדשים.

גם יניב אזולאי, מפעיל צילומי רחפן התנדב לקחת את הילד ליום כיף מיוחד ומרגש.

קניגסברג הלוי לא הסתירה את התרגשותה מההתגייסות הגדולה והמיידית של תושבי קריית ביאליק ובהם ההורים והילדים וכתבה במוצאי אתמול: "קהילה מדהימה שאתם, היום הוא כבר הולך לסרט עם שני חברים חדשים מכאן. אשריכם והלוואי שאף ילד לא יהיה בודד".

את כל זה סיכמה בצורה מרגשת אחת האמהות: "אצלנו בעיר אף ילד לא ירגיש או יהיה בודד".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות