למה יונה יהב קורא למפקד המחוז להכניס לחיפה כוחות מג"ב לעיר?

יונה יהב, המתמודד לראשות העיר חיפה, פונה בהצעה של מדיניות יד קשה וקורא להכניס כוחות מג"ב לעיר. למה?

בעקבות תופעת מרוצי המכוניות ברחבי חיפה והתאונות הקשות בימים האחרונים, אומר ראש העיר (לשעבר) יונה יהב כי יש לקלוט באופן מידי כוח של מג"ב בכדי לעצור בכוח את הנהגים הפורעים". יהב מסביר כי: "מרוצי המכוניות בעיר מנוהלים ע״י ארגוני פשיעה, ולכן לצד פעילותם של משטרה התנועה  והפיקוח עירוני נדרש לשלב גם את כוחות מג״ב.
"אני שב לתפקידי להחזיר את הביטחון האישי לתושבי חיפה", אומר יהב. ״הזכאות הראשונה של תושבי עירי היא לביטחון אישי. בשכונות רבות הפכה חיפה לבת ערובה של התנהגות עבריינית בוטה בכבישי העיר – התנהגות אלימה וברוטאלית של עברייני כביש שהתפתחה לשגרה נוכח העובדה שלא טופלה כראוי".
יהב קובע כי המצב הביטחוני המתוח, מקרי האלימות  והרצח, בתוספת מרוצי המכוניות האלימים והמסוכנים מחייבים חשיבה מחדש על הביטחון בעיר וחיפה זקוקה לכוחות ואמצעים נוספים כדי להשיב את הסדר והשקט לרחובות העיר.
"עם שובי לתפקידי, בתוך ארבעה חודשים אקים מחדש סיירת ביטחון בתוספת כח מג״ב, בשיתוף משטרת ישראל. אוסיף עשרות שוטרים וניידות שיפעלו בעיר", מבטיח יהב. "אני אעקור את התופעה המסוכנת הזאת מכבישי העיר! חיפה תחת הנהגתי תחזור להיות עיר בטוחה!".
צילום אילוסטרציה: המשרד לביטחון לאומי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות