המחלוקת בין "יש עתיד" ליונה יהב: כמות המימון ש"יש עתיד" מוכנה לתת והתעקשות של יהב להציב את סופי נקש במקום השני ברשימה

שוב פגישה בין יונה יהב וגדי מרגלית לאנשי "יש עתיד" - ממנה נעדר ח"כ מאיר כהן. 2 נושאי מחלוקת מונעים הסכם: כסף והרכב הרשימה ומיקומו של יוסי שלום בה

אמש נערכה פגישה נוספת בין יונה יהב וראש המטה שלו, גדי מרגלית לנציגי "יש עתיד" – כשבפגישה נכחו גיל סגל, מי שהיה מנכ"ל הכנסת ומנכ"ל יש עתיד והיום הוא האיש הקובע לגבי חלוקת תקציבים למערכות המוניציפליות, ולצידו נכח גם יוסי שלום – נציג "יש עתיד" במועצת העיר חיפה. בפגישה היה אמור להיות נוכח גם ח"כ מאיר כהן, אך בשל הדיונים בכנסת ביטל את הגעתו.

הפגישה שנערכה הסתיימה ללא הסכם כשסלע המחלוקת העיקרי נחלק לשני נושאים – האחד והעיקרי מבין השניים נוגע לכמות התקציב ש"יש עתיד" תעביר לידי יהב באם יסכמו על ריצה משותפת. כשבין הצדדים יש פערים בכמות הכסף שמטה יהב מבקש למה ש"יש עתיד" מוכנה לתת.

גורם במטה יהב הסביר: "אנחנו לא באים במעמד של מקוששים. יש בישראל 2 ערים גדולות ופלורליסטיות – תל אביב וחיפה, ו"יש עתיד" מכוונת לציבור הזה ולכן אנחנו דורשים תקציב ראוי לעיר חשובה כחיפה".

המחלוקת השנייה היא בנוגע להרכב הרשימה של יהב. יהב מתעקש להרכיב רשימה של "ריצ'רץ'" בין גברים לנשים – כך שסופי נקש תקבל את המקום השני ברשימה. ב"יש עתיד" מתעקשים שיוסי שלום יהיה במקום השני ברשימה ורק אחריו יחל הריצ'רץ' עם הצבת נקש במקום השלישי.

כרגע לא הושגו עדיין הסכמות והצדדים קבעו להיפגש בעוד כשבוע ימים, עם שובו של שלום מחופשה קצרה בחו"ל.

 

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות