הורי פעוטה הבהילו אותה לרמב"ם עם כאבי ראש עזים וסימנים מדאיגים. הסיבה המפתיעה התגלתה בחלל האף

פעוטה בת 3 הגיעה בחמישי עם הוריה עם סימפטומים מדאיגים, בהם כאבי ראש עזים. אחרי צילום ראש, התגלתה סוללה שחדרה לאפה וגרמה לתופעות הקשות האלו

כאבים, תלונות וסבל שהקטנים שלנו מביעים, יכולים לגרום לנו לחששות רבים וחרדות גדולות. במקרה של פעוטה בת שלוש, שהגיעה למיון הילדים ברמב"ם עם תלונות מדאיגות, זה נגמר טוב.
הפעוטה, שפונתה למיון בית החולים "רות" לילדים ברמב"ם ביום חמישי האחרון, הגיעה עם תלונות על כאבי ראש עזים, קושי להירדם וסימנים מדאיגים נוספים.
בבדיקות הדימות שבוצעו, נמצאו אינדיקציות להימצאות של גורם זר באפה של הפעוטה -סוללה קטנה- מה שהוביל לתגובות שונות של המערכת הגופנית של הילדה הקטנה אשר גרמו לאותם סימפטומים.
משנמצא מקור הבעיה, הוצאה הסוללה מאפה של המטופלת על ידי צוות אא"ג, כשהיא תחת טשטוש. לאחר מכן היא נותרה להשגחה ולבסוף שוחררה לביתה כשהיא חשה בטוב.
לדבריו של ד"ר יונתן בוטבול, רופא בכיר במחלקת ילדים ב' ברמב"ם שהיה כונן באותה העת, סוללה כה קטנה יכולה בהחלט להוות סכנה גדולה: "עצמים זרים טומנים בחובם פוטנציאל גדול לנזק. במקרה הזה הסיפור הסתיים טוב, אך הרבה דברים היו עלולים לקרות ולהעמיד את הילדה הקטנה בסכנה ממשית לבריאותה. עם תחילתו של החופש הגדול, אנו מפצירים בהורים להשגיח על הילדים בשבע עיניים!".
בתמונה: הסוללה שנשלפה מאפה של הפעוטה. צילום: הקריה הרפואית רמב"ם

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות