פקחי החופים בחיפה תפסו גבר שביצע בחוף "נאות" מעשים מגונים בנערות בזמן ששהו במים

פקחי אגף החופים של עיריית חיפה עיכבו ביום שישי בשעות הצהריים בחוף "נאות" אדם שנחשד בביצוע מעשים מגונים בנערות

ביום שישי בשעות הצהריים ניגשו מספר נערות לפקח חוף "נאות" שבקריית-חיים, איהאב קוט, בטענה, כי אחד המתרחצים נצמד אליהן בעת ששחו בים, משך בבגדי הים שלהן ונגע בהן בניגוד לרצונן. הפקח, שראה שהבנות נסערות, הרגיע אותן וביקש מהן להצביע על החשוד במעשה.
לאחר שהנערות הצביעו על החשוד, הגיב הפקח במהירות ויחד עם מאבטח החוף, אמיר, הצליחו השניים לתפוס את החשוד שניסה לחמוק מהם. הצוות עיכב את החשוד עד להגעת כוח משטרה ולאחר גביית העדויות, נלקח החשוד לתחנת המשטרה להמשך חקירה.
מנהל אגף החופים, יחיאל (חיליק) אמסלם, שיבח את פעילות צוות האכיפה ומסר, כי הדיווח לפקח החוף בזמן אמת ותגובתו המהירה של צוות האכיפה, הביאו לתפיסתו של החשוד בתוך דקות: "אגף החופים של עיריית חיפה, בשיתוף משטרת ישראל, ימשיך לעשות כל אשר לאל ידו, על מנת לשמור על  ביטחונם האישי של המבלים במרחב הציבורי בחוף ולאפשר להם בילוי נעים ובטוח".
צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות