טבריה: ציוד מתקדם מציל חיים הושק בסניף הצלה בעיר

הצלת החיים בטבריה עולה שלב. בטקס מיוחד בסניף טבריה וסובב כנרת של הצלה, הושקו אתמול כלי רכב חשמליים וציוד רפואי מתקדם להצלת חיים. ראש עיריית טבריה בפועל בועז יוסף למתנדבי הצלה: "אנחנו רואים בכם זרוע עירונית של הצלת חיים". לסניף מצטרפים בימים אלו מתנדבים חדשים בוגרי קורס חובשים, שיתגברו את מערך הצלת חיים לקראת עונת התיירות השוקקת של העיר

לקראת הקיץ, עונת התיירות השוקקת של העיר טבריה, מרחיב סניף הצלה בעיר את פעילותו. בטקס מיוחד שנערך אתמול בעיר במעמד הנהלת הצלה, נציגי מד"א, רבנים ומתנדבים, הוסר הלוט והושקו רכבי חירום חשמליים חדשים וציוד חירום מתקדם להצלת חיים, שישמש את הסניף המתרחב. הסניף הטברייני של הצלה, מונה למעלה מ-20 מתנדבים פעילים, וכעת מצטרפים אליו עוד בוגרי קורס חובשים שיהוו חלק ממערך הצלת חיים 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע, לטובת תושבי העיר והתיירים הרבים הפוקדים את טבריה ואזור הכנרת, בעיקר בעונת הקיץ.

"חיזוק סניף במתנדבים חדשים, הוא תמיד אירוע משמח ולכן התכנסנו כאן היום להשיק את הציוד החדש שישמש את המתנדבים הרבים של הסניף", אמר מנכ"ל הצלה הרב יעקב יוזעף באירוע. "המתנדבים בטבריה, הם מתנדבים מסורים במיוחד, ומקרי הצלת החיים בעיר הם ייחודיים לאור המאפיינים השונים שלה. טבריה היא עיר שוקקת חיים, מלאה במטיילים המבוססת על תיירות ימית. תוספת של מתנדבים וציוד רפואי, יסייעו עוד יותר בהצלת חיים מהירה ואיכותית, כי כל שניה קובעת".

ראש הועדה הממונה של טבריה בעז יוסף שנבצר ממנו להשתתף בנסיבות אישיות, הודה ליו"ר הצלה הרב אשר שלומוביץ והמנכ"ל הרב יעקב יוזעף יחד עם מתנדבי הצלה על פעילותם להצלת חיים. "אנחנו רואים אתכם ברחובות העיר ויודעים עד כמה אתם תורמים לבטיחותם של התושבים והתיירים. עיריית טבריה מצדיעה לכם על מסירות הנפש והיציאה לכל קריאה. אנחנו רואים בכם זרוע עירונית של הצלת חיים, גאים בכם ובטוחים שתמשיכו להיות מודל לחיקוי של התנדבות ומסירות למען הכלל".

ואכן, הציוד החדש כולל כלי רכב חשמליים לשינוע מתנדבים במקומות שאינם נגישים לכלי רכב רגילים, מספר דפיברילטורים, מכשירי קשר וציוד רפואי נוסף רב ערך.

מנהל אגף הסניפים בהצלה חיים קריגר הביע את הערכתו להנהלת הסניף על היכולת לרתום את המתנדבים והודה לאנשי מד"א על שיתוף הפעולה הפורה עם הסניף.

גם מתנאל אזולאי מנהל תחנת רמת הגולן של מגן דוד אדום שהשתתף באירוע, דיבר על שיתוף הפעולה המצויין עם הסניף הטברייני ועם המתנדבים המסורים של הצלה. "אנחנו רואים את המתנדבים של הצלה יוצאים ללא הפסקה, נמצאים ראשונים בכל אירוע בעיר ובמקצועיות רבה מצילים חיים של תושבים ותיירים גם באירועים מורכבים במיוחד. שאפו לכם", אמר באירוע.

את האירוע חתם מנחם אינדיג חבר הנהלת הצלה. אינדיג אמר כי הנהלת הצלה עומדת לימין הסניף והמתנדבים ופועלת להרחיב עוד את היקף הציוד הרפואי ורכבי החירום וההצלה של הסניף. "טבריה היא מוקד פעילות חשוב של הארגון כולו, אנחנו נשמח להושיט עזרה בכל דבר שתצטרכו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות