מפגש ועדי הבנקים בבית ההסתדרות בחיפה

השבוע התקיים מפגש לשילוב כוחות וחיזוק וועדי הבנקים במרחב חיפה, עם משה מזרחי יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, יעקב גבאי סגן יו"ר מרחב חיפה, דוד לוי יו"ר האגף לאיגוד מקצועי במרחב, עו"ד רן חלואני ממונה הסתדרות המעו"ף במרחב ואורי לוי מזכיר איגוד מקצועי בהסתדרות המעו"ף במרחב

ועדי העובדים של הבנקים המובילים במשק – בנק לאומי, דיסקונט, פועלים, הגיעו לבית ההסתדרות בחיפה, לשילוב כוחות, לשם חיזוק מעמד העובד במקומות העבודה השונים וקידומם. בין היתר דנו הוועדים עם יו"ר ההסתדרות במרחב וצוותו על תוכניות עבודה, פעילויות הוועדים לרווחת העובדים ושמירה על ביטחונם התעסוקתי בימים אלו.

מבנק לאומי השתתפו- אילנה אסיף יו"ר הוועד, משה מורנו, אורי שומר ומיקי גוטליב.
מבנק פועלים – גלית כחלון יו"ר הוועד, איירין סביח, שגית ביטון, רימה קוגן ויוסף מועלם.
מבנק דיסקונט – שמעון ממן יו"ר הוועד ורותם בן עמרם ביטון.

במעמד נכח יוסף וולף מנכ״ל מועדון "Friends" – מועדון התרבות והפנאי לחברות וחברי ההסתדרות, אשר הציג בפני היו"רים וחברי הועדים את פעילות המועדון ואת שלל הטבותיה לדאגה לפנאי ותרבות לחברי ההסתדרות במחיר מסובסד .

הוועדים הודו על שיתוף הפעולה עם ההסתדרות, על הטיפול המקצועי והמסור והקשר האישי עם אורי לוי מזכיר איגוד מקצועי בהסתדרות המעו"ף ועו"ד רן חלואני ממונה הסתדרות המעו"ף במרחב.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות