הנבחרת המעוטרת של נמל חיפה

בין ההישגים הבולטים של נבחרות הנמל בטורניר בוורנה - קבוצת השחייה בכיכובם של ניר בנימין, מוטי שלום ותמיר בלוך זכתה במקום השלישי הקבוצתי במשחה חופשי גברים 50 מ', כאשר השחיינים מוטי שלום וניר בנימין זוכים במדליית הארד כל אחד

עמוסה במדליות וגביעים חזרה לישראל נבחרת נמל חיפה שהשתתפה בטורניר הבינלאומי לספורט תחרותי לנבחרות ממקומות עבודה שהתקיים בוורנה בולגריה. נמל חיפה התחרה בענפי השחייה, הבאולינג טניס השולחן והכדורסל.

בין ההישגים הבולטים –

קבוצת השחייה בכיכובם של ניר בנימין, מוטי שלום ותמיר בלוך זכתה במקום השלישי הקבוצתי במשחה חופשי גברים 50 מ' כאשר השחיינים מוטי שלום וניר בנימין זוכים במדליית הארד כל אחד.

נבחרת הכדורסל (סטריט בול) זכתה אף היא במקום השלישי ובמדליית הארד המכובדת לאחר ניצחונות על קבוצות מבולגריה, סרביה וישראל.

מאמן הקבוצה שמדריך מזה מספר שנים את נבחרת הכדורסל הוא אלון בוכבינדר האגדי ומנהל הקבוצה הוא שלומי איתן. השחקנים שחתומים על ההישג הם גדי נחמני, בארי אשכנזי, מורדי טפירו, דודי אבוזגלו, אבי ויינר וסער שפירא.

הקבוצות שייצגו את נמל חיפה ולא הצליחו להעפיל לשלבי הגמר:

קבוצות הבאולינג : מנהל שחקן : אבי רקדזון , עלא אבורוקן, נאג'י חלוואי וגיל ביגר

קבוצת טנ"ש : מנהל : עופר צור, יניב עוזר, מיכאל סיב, אסף סבג, טואף צחי, עטס שלום.

צילום: דוברות נמל חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות