ילד כיתה ו' בבית ספר יסודי בעפולה נדקר בכל גופו ע"י חברו לכיתה לעיני המורה. אז איך קורה שהילד המותקף יושב בבית מפוחד כבר חודש והילד התוקף ממשיך כרגיל, בלי כל ענישה? ההורים: "ביה"ס עושה הכל לטייח את המקרה הקשה"

איך יתכן שילד כיתה ו' שנדקר במספריים באמצע כיתה בבית ספר יסודי בעפולה, כל זאת לעיני מורה ותלמידים, יושב פצוע ומפוחד כבר חודש בבית מבלי יכולת לחזור ללימודים, ואילו הילד שדקר אותו ממשיך ללמוד בלא מפריע? האב של הקורבן: "יש ניסיון טיוח מהרגע הראשון מצד בית הספר"

לפני כחודש ימים אמיר (שם בדוי) תלמיד כיתה ו' בבית ספר יסודי בעיר עפולה. במהלך שיעור המדעים בו נכחה המורה בכיתה, לקח לידיו חברו לכיתה של אמיר מספריים והחל לדקור את אמיר, כשהוא חותך אותו בצווארו, בפניו (מעל העין) וכן ברגלו. מדובר בחתכים של ממש.
אלא שמה שקרה מאז אותו אירוע חמור שקרה לעיני התלמידים והמורה הנוכחת, מעלה תהיות וסימני שאלה קשים, כפי שעולה מעדותו של אביו של הילד המותקף- עמית.
חודש ימים עבר מאז התקרית ונכון להיום – הילד המותקף, שנזקק לטיפול ותפירת הפצעים הקשים שנגרמו לו, יושב בביתו וכבר חודש לא הולך ללימודים, ואילו הילד שדקר וחתך אותו, ממשיך לפקוד את ספסל הלימודים ללא כל מפריע.
עמית, אביו של הילד המותקף מותח ביקורת קשה על בית הספר ומספר התנהלות של הנהלת בית הספר ומשרד החינוך שגובלת לדבריו: "בטיוח המקרה ועמידה לצד התוקפים".
עמית סיפר לחדשות "כאן ב'": "ביום שזה קרה, התקשרו אליי מבית הספר וסיפרו לי שהילד שלי נחתך קצת. הם לא סיפרו שהילד נדקר ושותת דם בפניו, בצווארו וברגל. הם סיפרו שהבת שלי, אחותו של הילד נקראה ללוות אותו לטיפול. לא הבנתי מה פתאום הבת שלי שם".
לפי עמית, כשהוא מיהר לבית החולים גילה כי בנו נחתך בצורה קשה בצווארו, מעל העין "עוד סנטימטר והוא היה מאבד עין" וברגל. עמית מספר עוד: "כמובן שהוגשה תלונה במשטרה נגד הילד התוקף וכמובן שדרשנו מבית הספר לנקוט בצעדים חמורים נגד הילד הזה שלקח מספריים מול עיני המורה ודקר את הבן שלי. הבן שלי סבל מהתעמרות של אותו ילד וחבריו כבר כמה ימים. בהנהלת בית הספר במקום לטפל בדוקר, להרחיק אותו מבית הספר, הם לא נקטו נגדו שום דבר. הילד האלים הזה חזר ללמוד בבית הספר ואילו הבן שלי יושב כבר חודש בבית, מפחד לחזור לבית הספר ולכיתה שם נמצא הילד הזה והחברים שלו שתקפו אותו. פנינו לבית הספר ודרשנו לדעת מה הם עושים כדי שהבן שלי יוכל לחזור ללמוד, ואני מקבל רק תשובות מתחמקות ומדברים אתו על זה שמדברים עם הילדים. מה זאת אומרת מדברים?".
ממחוז צפון במשרד החינוך נמסר: "אנשי המקצוע ביצעו תחקור של האירוע ממנו עולות עדויות שונות. כמו כן, התקיים תהליך של בירור והפקת לקחים בכל הנוגע להגברת המוגנות, קשר עם המשפחה ומעורבות של גורמים מטפלים. יצוין, כי ההורים זומנו למפגש עם צוות בית הספר  על מנת להעניק תמיכה רגשית לילד. מיום האירוע ועד כה, מנהלת בית הספר והצוות נמצאים בתקשורת רציפה. מפאת צנעת הפרט לא ניתן להוסיף פרטים נוספים".
צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות