צוות "גן אשל" ברמת גולדה בחיפה והורי הילדים מתחננים שנה שלמה לעיריית חיפה שתציב מצללה אחת בגינת הגן, כדי שילדיהם יוכלו לצאת ולשחק בגן. אז מה קרה הבוקר, אחרי שנה? נפלאות מערכת הבחירות…

שנה שלמה! שילדי "גן אשל" ברמת גולדה בחיפה לא יכולים לצאת לשחק בגינת הגן בימים של שמש וחום. למה? כי אף אחד בעיריית חיפה לא טרח להציב במקום ולו מצללה אחת. לאחר פנייה של "ניוזים צפון" ובעקבות התקרבות מערכת הבחירות, הבוקר- עם סיום שנת הלימודים נזכרו בעיריית חיפה מקיום הילדים בגן

שנה שלמה שצוות גן הילדים "אשל" ברחוב לסקוב ברמת גולדה בחיפה, יחד עם הורי הילדים, מתחננים לכל גורם בעיריית חיפה שיוצבו מצללות בגן הילדים. שנה שלמה ואין מענה ואין אף גורם שיגיע ויציב ולו מצללה אחת, כך שהילדים יוכלו לצאת ולשחק בגינת בגן, גם בימים של שמש – שלמעשה הם רוב ימות השנה בישראל.

וכך, גם בשבועות האחרונים בהם נרשמים שיאי חום כבדים, בשל חשש לשלום הילדים, צוות גן אשל נאלץ להשאיר את הילדים בתוך הגן, לאחר שאין אפשרות לתת להם לצאת ולשחק בשמש הקופחת.

כאמור, אין סוף פניות נעשו בעניין, כולל פנייה של "ניוזים צפון". רק הבוקר, בעבודה שארכה זמן קצר, הוצבה מצללה בגינת הגן – כך לטענת עיריית חיפה.

הורים בגן מספרים: "הורי הילדים משלמים ארנונה מהגבוהות בארץ. אבל זה כנראה לא מספיק כדי שלילדיהם תהיה חצר מוצלת בגן. כך החל משעות הבוקר המאוחרות הילדים נאלצים להישאר בתוך הגן. פניות חוזרות של הגננת וההורים לעירייה לא נענו".

אב לילד בגן שהתבשר על ידי מערכת "ניוזים צפון" על התקנת המצללה בגן הבוקר, אמר בציניות: "אם הבחירות לא היו קרובות, מי יודע אם היינו זוכים לנס הזה? עכשיו נזכרו, כשאנחנו כבר בסוף שנת הלימודים? נסתפק במועט, אין לנו ברירה".

 

צילום: יריב קרסו מדף פייסבוק חייפאים מצייצים

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות