השוטרים נדהמו לגלות שמי שתקף ושדד באלימות קשישה בת 82 בביתה בצפון, עובד כנהג אמבולנס ופרמדיק

כתב אישום יוגש היום נגד שני תושבי נצרת, שאחד מהם עובד כנהג אמבולנס ופרמדיק בחברה פרטית, על כך שנכנסו לביתה של קשישה בת 82 ושדדו אותה באלימות

נהג אמבולנס, המשמש כפראמדיק גם בחברה פרטית וחברו, שניהם תושבי נצרת, חשודים שתקפו קשישה בת 82 מהצפון בביתה ושדדו ממנה תכשיטים בשווי אלפי שקלים. היום יוגש כתב אישום נגד השניים השניים. הם חשודים בשוד בנסיבות מחמירות ובתקיפה של חסר ישע.
לפני כשבועיים בשעת לילה, שמעה הקשישה תושבת אחד מהישובים בצפון, נקישות בדלת ביתה. לפי עדותה, שני הגברים הזדהו כשכניה וביקשו ממנה לפתוח. כשפתחה את הדלת, הם התנפלו עליה ותקפו אותה, כשאחד מהתוקפים חוסם את פיה וגורם לה לשברים באפה ובפניה.
שני החשודים שדדו שני צמידי זהב, שהיו על ידי הקשישה ונמלטו מהמקום ברגל. לאחר התקיפה נזקקה הקשישה לטיפול רפואי.
שוטרים שהוזעקו לזירה אספו את צילומי האבטחה ממצלמות הרחוב באזור וכך הגיעו לזהותם של שני התוקפים, כשנדהמו לגלות שאחד מהם משמש אף כפראמדיק ונהג אמבולנס בחברה פרטית באזור.
צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות