לאחר פרישת אלעזר שטרן – יונה יהב צפוי להודיע על ריצה לראשות עיריית חיפה. הערכה: "יקבל תקציבים גם מ'יש עתיד' בעקבות פרישת שטרן"

בעקבות פרישת אלעזר שטרן, יונה יהב מתכוון להכריז על ריצה לראשות העיר חיפה, כשמסתמן: תמיכה כספית משמעותית מצד "יש עתיד" בעקבות פרישת שטרן

יונה יהב, ראש עיריית חיפה לשעבר עומד להכריז בשבוע הבא על ריצה מחודשת לראשות העיר חיפה. מדובר בהכרזה שצפויה להגיע בימים הקרובים – החלטה שהושהתה עד לימים אלו בשל מאמץ לגייס כספים למסע בחירות שנאמד בעלות של 5 מיליון שקל לפחות.

כבר מספר חודשים ישנם סקרים פנימיים המנבאים ליהב הובלה על פני שאר המתמודדים, בראשם ראש העיר עינת קליש רותם – אולם לפי גורמים המעורים בפרטים, יהב שרבים מהתושבים קוראים לו לשוב ולרוץ, נזהר עד עתה מלהכריז על ריצה מחודשת, זאת בשל מאמץ לגייס כספים למסע בחירות שעלותו היא כמה מיליוני שקלים בעיר בסדר הגודל של חיפה.

לאחר שאלעזר שטרן הכריז בתחילת השבוע כי לא ירוץ לראשות העיר מטעם "יש עתיד" (לאחר שיאיר לפיד הבהיר כי במידה ולא יבחר לראשות העיר, לא יוכל לחזור ולכהן כחבר כנסת), גורמים ב"יש עתיד" טוענים כי עתה נשקלת האפשרות להעביר כספי תמיכה לרשות יונה יהב. לפי גורם ב"יש עתיד" הנוסחה שנשקלת, לא תביא את יהב לרוץ תחת "יש עתיד", אלא כפי שהגדיר הגורם: "בתמיכת יש עתיד מאחוריו". אחת הנוסחאות שנשקלות היא כי יוסי שלום, נציג "יש עתיד" בחיפה, ירוץ כמספר 2 ברשימה של יונה יהב וברשימה תוצב סופי נקש כמספר 3.

לפי גורם ב"יש עתיד" בין יהב למנכ"לית יש עתיד אטל הובן, נקבעה פגישה כדי להגיע להבנות בנוגע לתמיכה הכספית שאמור לקבל יהב ולאופן הריצה ברשימה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות