חנאן אבו חיט, אם צעירה, נרצחה הלילה ליד ביתה בחיפה ככל הנראה במסגרת המלחמה בין משפחות הפשע במגזר- בכרי וחרירי

הלילה נרצחה ביריות סמוך לביתה בחיפה, חנאן אבו חיט, אם צעירה לילד בן 5. ככל הנראה במסגרת המאבק המדמם בין משפחות הפשע במגזר - חרירי ובכרי. מדובר בקורבן ה-73 במגזר הערבי מתחילת שנת 2023

חנאן אבו חיט, אם צעירה בת 24 לילד בן 5 נרצחה הלילה בחיפה, כשהיא נורתה למוות ברכבה, כשחנתה ליד ביתה ברחוב אחד העם בעיר. אבו חיט היא הקורבן ה-73 מתחילת השנה במגזר הערבי.

צוות מד"א שהוזעק למקום בעקבות צרורות היריות שנשמעו, הגיע לזירה ונאלץ לקבוע את מותה במקום. המשטרה מסרה כי פתחה בחקירת הרצח, והחלה בסריקות אחר חשודים.

מחקירה ראשונית עולה כי האם הצעירה נורתה מטווח אפס על ידי שלושה רעולי פנים, שהגיעו וירו בה מנשק אוטומטי, לאחר שהחנתה את רכבה מטרים ספורים מפתח ביתה.

על פי החשד, חנאן נרצחה כחלק מהסכסוך המדמם בין משפחות בכרי וחרירי, שגבה 20 קורבנות עד כה. במשטרה ציינו כי הנרצחת נעדרת רקע פלילי, אך היא ככל הנראה קורבן נוסף במלחמת משפחות הפשע המדממת. רק בדצמבר האחרון נרצח  במסעדה בחיפה בה עבד, קרוב משפחתה של חנאן, מהראן אבו חיט, תושב נצרת.

הנרצח האחרון בסכסוך הזה היה מהדי חרירי (19) מאום אל פחם, שנורה למוות בכביש 6 רק לפני תשעה ימים והיה בנו של ראש משפחת חרירי.

 

צילום: איחוד הצלה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות