מבצע נרחב של הפיקוח העירוני בטירת כרמל והמשטרה לאכיפת הסדר בגנים ציבוריים

השיטור העירוני והפיקוח העירוני בטירת כרמל, השתתפו בסוף השבוע במבצע אכיפה נרחב כדי לאכוף סדר בגנים ציבוריים בעיר

 

צוותי השיטור העירוני בטירת כרמל, בהובלת מפקד היחידה פקד אופיר אליתים, וצוותי הפיקוח העירוני לקחו חלק בסוף השבוע האחרון במבצע שנועד לאכוף ולשמור על הסדר ב-13 פארקים וגנים ציבוריים ברחבי העיר.
את המבצע ליוו מנהל יחידת האכיפה העירונית, אמיר שילו וסגנית יחידת השיטור העירוני, רס"ב יערית איס-מזרחי. במהלכו טופלו מטרדים שונים של אלכוהול, ונדליזם ורעש: נבדקו 43 אנשים חשודים; בוצעו 48 שפיכות של אלכוהול שנצרך במקום ציבורי; המשטרה חילקה שלושה דוחות תנועה, שני דוחות ניקיון ודוח אחד על הקמת רעש, ויחידת הפיקוח חילקה דוח אחד לבעל כלב מסוכן מסוג פיטבול שהיה ללא מחסום, ודוח ניקיון אחד.
יצוין כי בתחילת המבצע בוצע סיור שנועד להפגין נוכחות של השוטרים והפקחים ולמנוע תופעות של הפרעה לסדר הציבורי.

*פקד אופיר אליתים, מפקד יחידת השיטור העירוני:* "תודה לכל הכוחות שלקחו חלק במבצע ושיתפו פעולה בהצלחה רבה. יחידת השיטור העירוני תמשיך במבצעים לצד עבודה שוטפת למניעת ונדליזם ומטרדים בגנים הציבוריים על מנת לשפר את איכות חיי תושבי העיר, גם במהלך חודשי הקיץ".
אמיר שילו, מנהל יחידת האכיפה העירונית: "צוותי האכיפה העירונית פועלת בשיתוף פעולה עם יחידת השיטור העירוני לאורך כל ימות השנה. נמשיך לפעול בכל מקום שנידרש ונמנע פגיעה באיכות חיי התושבים".

 

צילומים: דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות