בן 45 מטירת כרמל הסתכסך עם שכנתו, אז הורה לכלבה שלו לתקוף אותה ולהרוג אותה

על רקע סכסוך עם שכנתו בטירת כרמל, לאחר שהשתלט על שטח משותף: בן 45 תושב העיר ניסה לשסות בה את כלבתו והורה לכלבה להרוג אותה

 

המשטרה פתחה בחקירה בתאריך 30.4.23, עם קבלת דיווח בדבר נסיון תקיפה של תושבת טירת כרמל ואיומים.

מהחקירה עולה כי הקורבן, מתגוררת בשכנות לחשוד, כאשר החשוד השתלט על חלקה בחצר המשותפת והקים עליה יריעות בד, שם הוא שוהה במתחם על בסיס יום יומי, משמיע מוסיקה בעוצמה גבוהה ומפריע את מנוחתם של דיירי הבניין.

בתאריך 30.4.23, לאחר שהחשוד השמיע מוסיקה בעוצמה גבוהה, ניגשה אליו הקורבן וביקשה ממנו להנמיך את המוסיקה. החשוד כיבה את המוסיקה ובתגובה שחרר את כלבתו מסוג רועה גרמני כשהיא ללא רצועה וללא זמם לעבר הקורבן וצעק לעברה "kill her".

שוטרי תחנת טירת כרמל בשת"פ פיקוח עירוני שהוזעקו למקום עצרו את החשוד, תושב המקום בן 46, לחקירה בתחנת המשטרה.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ובסוף השבוע, כאמור, הגישה נגדו חטיבת התביעות כתב אישום בגין עבירות של התנהגות פרועה במקום ציבורי, אי נקיטת אמצעי זהירות בחיה, איומים ונסיון תקיפה הגורמת חבלה של ממש. כמו כן הוגשה בקשה למעצרו של החשוד עד תום ההליכים.

 

תמונה מהארוע. צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות