בעלת בית קפה בחיפה ביקשה משני מבלים כי יתפנו לשם סגירת המקום אמש. הם בתגובה השליכו כיסאות תקפו בכוסות זכוכית ואגרופים ואיימו: "עכשיו תשלמו לנו 20 אלף שקל, כמו שכולם משלמים כאן למשפחת הפשע שאנחנו קשורים אליה"

"על זה שהמשטרה הייתה אתה חייב לנו עכשיו 20,000 שקל": כך אמרו 2 תושבי חיפה לבעלת בית קפה בעיר, לאחר שהתבקשו להתפנות ממנה לצורך סגירת המקום. שני החשודים טענו כי הם מקושרים למשפחת פשע במקום והשליכו כיסאות וכוסות זכוכית במקום

המשטרה פתחה בחקירה אתמול, עם קבלת דיווח מבעל בית קפה בחיפה על מספר אנשים שיושבים במסעדה משמיעים מוסיקה ושותים אלכוהול ומסרבים להתפנות מהמקום על אף הפצרותיה של עובדת המסעדה שביקשה לסגור את המקום.
בתוך כך, לאחר שהחשודים שמעו שבעלת המקום הזמינה משטרה, הם פנו אליה ולאדם נוסף שהיה עמה במקום ואמרו לו כי: "על זה שהמשטרה הייתה עכשיו אתה חייב לנו 20,000" תוך שציינו בפניו כי עכשיו הנושא בטיפול שלהם ושל משפחת פשע מוכרת, זו השכונה שלהם וכולם משלמים, דחפו אותו, תקפו אותו באגרופים והשליכו לעברו כסאות, שולחנות וכוס זכוכית והוא נפצע ונזקק לטיפול רפואי.
בתוך כך, עם הגעתם של שוטרי תחנת חיפה למקום השוטרים עצרו את שני החשודים, תושבי חיפה (28,29) לחקירה בתחנת משטרת חיפה.
בכוונת המשטרה לבקש הבוקר להאריך את מעצרם של החשודים בבית המשפט השלום בחיפה.
צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות