טקס יום השואה והגבורה נערך בהסתדרות מרחב חיפה, במעמד משה מזרחי יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, הנהלת ועובדי המרחב

במרכז הטקס נשמעה עדותה של חנה יוסופוב - שורדת שואה שסיפרה על הקהילה היהודית ברומניה, שחלק נכבד ממנה נספתה בשואה

טקס יום השואה והגבורה נערך בבית ההסתדרות במרחב חיפה, לזכר ששת מיליוני היהודים שנטבחו ונרצחו על ידי בני העוולה. הטקס נערך במעמד משה מזרחי יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, הנהלת ועובדי המרחב. במרכז הטקס נשמעה עדותה של חנה יוסופוב – שורדת שואה שסיפרה על הקהילה היהודית ברומניה, שחלק נכבד ממנה נספתה בשואה ע"י הצוררים הגרמנים בסיוע רבים מאזרחי רומניה. במתן העדות חנה סיפרה את סיפור חייה, את סיפור ההשרדות, הראתה לנוכחים תמונות וחפצים מהתקופה ההיא, ועל אשר עברו יהודי הקהילה וההשרדות האישית וההנצחה שבדרך. חנה העבירה את תחושותיה כילדה בת 5 שאיבדה את אביה שנרצח בידי הנאצים ביסורים ע"י מכות קת הרובה. על המשך החיים בצל האובדן, על בניית המשפחה ועליתה ארצה.

בתום הטקס העניק משה מזרחי יו"ר המרחב לחנה יוסופוב ניצולת השואה תעודה הוקרה, הערכה ותודה. "נזכור את ששת המיליונים של אחיותינו ואחינו אשר נרצחו רק בשל היותם יהודים ! נזכור ולעולם לא נשכח "

יעקב גבאי, סגן יו"ר המרחב אירגן והפיק את הטקס המרגש.

צילום: דוברות
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות