עיריית טירת כרמל מודיעה נחרצות: "הופעתה של מירי מסיקה תתקיים כמתוכנן ביום העצמאות. לא פוסלים אומן בשל דעותיו". זאת לאחר שתושבים קראו לבטל את ההופעה, לאחר שהזמרת מתחה ביקורת על נתניהו

עיריית טירת כרמל לא מתכוונת להיענות לדרישת מספר תושבים, תומכי ימין, שקראו לביטול הופעתה של מירי מסיקה בערב יום העצמאות - זאת בשל סרטון שהעלתה ובו היא מותחת ביקורת על ראש הממשלה נתניהו: "ביטול הופעה של אמן כזה או אחר בשל דעותיו האישיות - כמוהו כעידוד הפילוג והשסע בעם"

 

לפני מספר ימים הזמרת מירי מסיקה העלתה סרטון לרשתות החברתיות, בו היא מותחת ביקורת על ראש הממשלה נתניהו – לאחר מסיבת העיתונאים שקיים בה התייחס למצב הבטחוני וביטל את פיטורי שר הביטחון. מסיקה הגיבה על דברי נתניהו בצורה צינית, דבר שרבים מתומכי הימין לא אהבו. בהם גם תושבים בטירת כרמל, עיר עם בוחרי ליכוד רבים.

התושבים קראו לעירייה לבטל את הופעתה של מסיקה המתוכננת לערב יום העצמאות בבמה המרכזית, בשל הביקורת שלה על הממשלה.

היום, עיריית טירת כרמל שבראשה עומד אריה טל, איש ליכוד מובהק, הוציאה הודעה נחרצת לקריאות לביטול הופעתה של הזמרת מירי מסיקה בערב יום העצמאות: "עיריית טירת כרמל דוחה על הסף את הדברים שפורסמו בתקשורת וברשתות החברתיות, ומבהירה כי הם אינם על דעת העירייה וראש העיר ונאמרו שלא בידיעתנו ולא בהסכמתנו.
"יובהר, כי ההופעות המתוכננות בערב יום העצמאות ה-75 בטירת כרמל יתקיימו כסדרן. ביטול הופעה של אמן כזה או אחר בשל דעותיו האישיות – כמוהו כעידוד הפילוג והשסע בעם. כעירייה אנו מכבדים את מגוון הדעות והעמדות, ובמקביל עומדים על כך שתושבי העיר ייהנו ממיטב אמני ישראל ביום חגה של המדינה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות