טירת כרמל זוכרת: שורדי שואה תושבי העיר בפרויקט צילומים מיוחד לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה

עיריית טירת כרמל הפיקה מיזם צילומים מיוחד ומרגש לקראת יום השואה, בהשתתפות שורדות ושורדי שואה תושבי העיר, תחת הכותרת "שרדנו לספר". בפרויקט לקחו חלק בני נוער וצעירים תושבי העיר, ששמעו מפי השורדות והשורדים את סיפוריהם האישיים וזכרונותיהם מתקופת השואה

 

לקראת יום הזיכרון לשואה ולגבורה, הפיקה עיריית טירת כרמל מיזם צילומים מיוחד בהשתתפות שורדות ושורדי שואה תושבי העיר, תחת הכותרת "שרדנו לספר".
בפרויקט לקחו חלק בני נוער וצעירים תושבי העיר, ששמעו מפי השורדות והשורדים את סיפוריהם האישיים וזכרונותיהם מתקופת השואה.
המיזם נועד על מנת להנציח את זכר השואה וזוועותיה למען הדורות הבאים, תוך דגש על תושביה הצעירים של העיר שיוכלו להעביר את הסיפורים הלאה. במהלך היום יעלו לאתר של אגף קשרי קהילה סיפוריהם של השורדות והשורדים שהשתתפו במיזם.
הערב בשעה 20:00 יתקיים הטקס המרכזי בעיר לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה, באודיטוריום אשכול פיס הצמוד לבי"ס שיפמן, בהובלת צוות בית הספר ומתנ"ס טירת כרמל ובמעמד ראש העיר, אריה טל.

 

צילומים: מסר הפקות, דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות