העבודות לשיקום הקיר התומך שקרס בדרך יד לבנים בחיפה יימשכו מספר חודשים

קריסת הקיר התומך בדרך יד לבנים בחיפה: העירייה חסמה נתיב תנועה ומדרכה בצדו האחד של רחוב יד לבנים, ואסרה על החנייה בחלקו התחתון של הקיר

בהמשך לפינוי חלקי הקיר שקרס אתמול בדרך יד לבנים בחיפה, בעקבות מזג האוויר הסוער, ממשיכה העירייה בביצוע בדיקות קרקע ומדידות הנדרשות להשלמת התכנון המפורט, לקראת שיקום הקיר בחלק שניזוק והמשך חיזוק יתר חלקיו.
בתוך כך, חסמה העירייה נתיב תנועה ומדרכה בצדו האחד של רחוב יד לבנים, ואסרה על החנייה בחלקו התחתון של הקיר באזור בו עדיין קיימת סכנה. השלמת העבודות שנדחו בעצת גורמי המקצוע לחודשי הקיץ צפויות להימשך מספר חודשים.
ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, שביקרה אתמול במקום ועקבה מקרוב אחר העבודות, הודתה לעובדי מינהל התפעול ומינהל ההנדסה, שעקבו מקרוב אחר מצב הקיר וחסמו את הקרבה אליו מבעוד מועד ובכך מנעו נפגעים ונזק לרכוש.
צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות