בזכות עירנותם של מספר צעירים, נתפסו אמש 3 שב"חים בגן הזיכרון בחיפה

סיירי ביטחון לילה של עיריית חיפה איתרו אמש שלושה שוהים בלתי חוקיים בגן הזיכרון בעיר, בזכות עירנותם של 3 צעירים שהפנו את תשומת ליבם לחשודים

סיירי ביטחון לילה של עיריית חיפה איתרו אמש שלושה שוהים בלתי חוקיים בגן הזיכרון בעיר, בזכות עירנותם של 3 צעירים שהפנו את תשומת ליבם לחשודים

במהלך סיור יזום, שקיימו אתמול (א') בשעות הערב המאוחרות סיירי ביטחון לילה של עיריית חיפה בגן הזיכרון בהדר, פנו לסיירים כמה צעירים וביקשו להסב את תשומת לבם לשלושה צעירים ששהו באותה עת במקום ונראו חשודים בעיניהם.

לאחר שהסיירים ניגשו לחשודים ושאלו למעשיהם במקום, הציגו להם השלושה תעודות זהות ירוקות, בצירוף אישור המאפשר להם לשהות בתחומי מדינת ישראל, אולם בתקופת החג וחול המועד פסח, בהם מוכרז סגר בשטחים, הוא אינו תקף.

בשלב זה הזמינו הסיירים למקום ניידת משטרה, אשר הגיעה בתוך מספר דקות. השוטרים שהגיעו עצרו את השב"חים והעבירו אותם לחקירה בתחנת חיפה ובסיומה הוחלט על גירושם מתחומי מדינת ישראל.

ניידת ביטחון הלילה של עיריית חיפה פועלת בכל יום, החל מהשעה 19:00 בערב ועד לשעה 06:30 למחרת. הניידת הנוספת מהווה מענה משלים לניידות אגף האכיפה הפועלות ברחבי העיר בכל שעות היממה. מטרת הסיור, אשר החל לפעול בתחילת השנה הנוכחית, הינה הפגנת נוכחות ומתן מענה מהיר לפעילות בני הנוער בפארקים, בגנים הציבוריים ברחבי העיר ובמתנ"סים וכן במענה להתראות אש, פריצה ומצוקה במוסדות החינוך והאתרים העירוניים.

יאיר זילברמן, מנהל אגף הביטחון בעיריית חיפה: שיבח את עירנות התושבים ואת יוזמת הסיירים וציין כי "עיריית חיפה מפעילה מערך אבטחה, הכולל הן אמצעים טכנולוגיים והן מערכי סיור רכובים, הפועלים מסביב לשעון, במהלך כל ימות השנה. לקראת ימי החג וחול המועד עיבתה ותגברה העירייה את מערך הסיורים משעות אחה"צ אל תוך הלילה באמצעות מאבטחים בגנים הציבוריים וניידות נוספות, על מנת לאפשר לכל תושבי חיפה והמבקרים הרבים המגיעים אליה מבחוץ ליהנות מחופשה נעימה ובטוחה".

 

צילום אילוסטרציה גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות