לוחמי האש בחיפה חילצו הלילה קשישה בת 92 שנלכדה בשריפת דירתה ברחוב סמטת רודן בעיר ונפצעה באורח בינוני

סדין חשמלי עליו ישנה קשישה כבת 92 בדירתה בסמטת רודן בחיפה גרם הלילה לשריפה ונזק גדול לבית וחילוצה של הקשישה מהלהבות על ידי לוחמי האש

במהלך הלילה פעלו לוחמי האש מתחנת חיפה בפיקודו של רב רשף רונן אטיאס בשריפה בקומה השנייה מתוך ארבע של מבנה מגורים ברחוב סמטת רודן שבחיפה.
רס"ל יוסף כיוף, מפקד הצוות הראשון להגיע למקום מספר: "כבר שהגענו זיהינו עשן שיוצא מהבית, מיהרנו לפרוץ ותוך כדי סריקה תחת עשן כבד הבחנתי באישה באזור המטבח, חילצתי אותה לאזור נקי מעשן כשהיא מעורפלת הכרה."
האישה, בשנות בת ה-92 נפגעה ופונתה על ידי גורמי הרפואה שהגדירו את מצבה כבינוני.
לוחמי האש המשיכו בסריקות, השתלטו על הבעירה העזה כשהמוקד שלה היה בחדר השינה ושחררו את העשן.
נזק כבד נגרם לבית, קצין החקירות של תחנת חיפה שהגיע הבוקר למקום לבדוק את הנסיבות לפרוץ השריפה, קבע כי היא נגרמה מסדין חשמלי עליו ישנה הקשישה.
לוחמי האש מספרים על דירה ללא גלאי עשן – מקרה קלאסי בו גלאי יכל להתריע בשלב מוקדם יותר ובסבירות גדולה היה מונע את הפגיעה באישה.
לוחמי האש ביקרו הבוקר את הקשישה המאושפזת בבית החולים כשמצבה השתפר והיא כבר מעוניינת לשוב לביתה, שנגרם לו נזק כבד כאמור.
צילום: דוברות כיבוי חוף

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות