ראש עיריית קריית ביאליק מסיר כפפות בועידת המפרץ הבינלאומית לאזוריות ומכריז: "לא נאפשר להפוך אותנו לפח הזבל של שדות התעופה הרצליה ותל אביב"

ראש עיריית קריית ביאליק בועידת המפרץ הבינלאומית לאזוריות: "לא נאפשר להפוך אותנו לפח הזבל של שדות התעופה הרצליה ותל אביב. נתנגד להארכת שדה התעופה בחיפה ב 100 מטר"

היום (יום ג) במסגרת ועידת המפרץ הבינלאומית לאזוריות, השתתף ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, בפאנל בנושא "עתיד מפרץ חיפה, חזון מול המציאות" והביע את התנגדותו הנחרצת נגד תוכנית תת"ל 80 א' להרחבת שדה התעופה בחיפה.  בדבריו התייחס דוקורסקי לתוכנית שבבסיסה  הארכת המסלול הקיים של שדה התעופה בחיפה ב – 100 מטר.

דוקורסקי: "התוכנית לא תאפשר שימוש בשדה התעופה לטיסות בינלאומיות ותיתן מענה אך ורק למטוסים הקטנים בהם 10 נוסעים בלבד. מאידך הארכת המסלול תפגע בתושבי האזור מבחינת רעש, מטרדים סביבתיים ויכולת פיתוח האזור. לא נאפשר להפוך אותנו לפח הזבל של שדות התעופה הרצליה ותל אביב".

דוקורסקי טען כי הרחבת השדה לטובת המטוסים הקטנים  שיהיו היחידים שיוכלו לטוס, תביא לכך שכל הרשויות הסובבות לא יוכלו לקדם כל תוכניות בנייה לגובה ולפיכך  לא יוכלו לקדם כל בניה עתידית.

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות