בליץ גדול בעכו: מעל 150 שוטרים, בהם יס"מ וכלבנים הגיעו שוב למתחם בלב עכו כדי לבצע הריסה של מבנים באדמת מדינה עליה השתלטה משפחה בעיר, זאת לאחר שכבר נהרס לפני חודש מבנה קודם

לאחר ביצוע הריסת מתחם מגורים בלב העיר עכו שנבנה ללא היתר ועל פי החשד שימש מזה 4 עשורים כתחנת סמים אליה הגיעו נרקומנים רבים המהווה מטרד לציבור ומוקד לפעילות עבריינית: המשטרה סייעה הבוקר לרשות לאכיפה במקרקעין בשל בניה לא חוקית, שוב במקום

 

כוחות משטרה המונים כ- 157 שוטרים, מנהלת תיאום אכיפה (מתפ"א) באגף המבצעים, לוחמי יס"מ, חבלה, פרשים, כלבנים, צוותי משא ומתן, בפיקוד רב פקד אלי אדרי, סגן מפקד תחנת עכו, פעלו הבוקר בעיר עכו בביצוע הריסת מבנים אשר נבנו באופן לא חוקי על קרקע בבעלות המדינה.

במהלך 4 העשורים האחרונים הקימו בני המשפחה מתחם מגורים על שטח של כ- 3 דונמים, כאשר בנייתו נעשתה אגב פלישה לשטח והרחבה הדרגתית כשהמתחם ממוקם בלב העיר עכו בסמיכות לצירי תנועה ראשיים, קניון ובית עלמין וכאשר השימוש במתחם יצר מטרד של ממש שכן המתחם הפך מוקד "עלייה לרגל" לצרכני הסמים בסביבה ולפעילות עבריינית של ממש המהווה מטרד לציבור.

כאמור, עפ"י החשד במתחם פועלת תחנת סמים, צרכני סמים מגיעים למקום על מנת לרכוש סמים, חלקם משתמשים בסמים בתוך המבנה והמקום, כאמור, משמש קרקע פורייה לתופעות פשיעה שונות וביניהן, זנות, פריצות לכלי רכב וחנויות באזור, הכול על מנת לממן את רכישת הסמים הנמכרים במתחם.

מזה שנים, פועלת תחנת עכו במתחם בתפיסת סמים, סוחרי סמים, תופעת הזנות ותופעות נוספות, לרבות ביצוע סגירת ואיטום המתחם אולם המקום שב פעם אחר פעם לפעול כתחנת סמים.

משטרת ישראל סייעה בתאריך 14.2.23 לרשות לאכיפה במקרקעין בהריסת המתחם לאחר שניתן פסק דין על ידי בית המשפט השלום בעכו, ואשר אושר על ידי בית המשפט המחוזי בחיפה ובית המשפט העליון.

בתוך כך, בני המשפחה חזרו למקום והקימו בו אוהלים רבים וקרוואן נייד ולפיכך, כאמור, משטרת ישראל סייעה הבוקר לרשות לאכיפה במקרקעין של מחוז צפון בהריסה חוזרת של המתחם.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות