יקירי המועצה: חוף הכרמל מוקירה את ותיקי המועצה באירוע מרגש

6 ותיקות ו-ותיקים זכו לקבל את אות ההוקרה הגבוה ביותר שמעניקה המועצה האזורית, כאשר במהלך הערב הוקרנו קטעי וידאו שהציגו את סיפור חייהם של מקבלי ומקבלות האות, שיחד עם הקהל נהנו מהופעות של הזמר דורון מזר ושל הלהקה המקומית "כחול וירוק"

האירוע המסורתי להענקת אות 'יקיר/ת חוף הכרמל' התקיים גם השנה בהיכל התרבות 'מוזה'. 6 ותיקות ו-ותיקים זכו לקבל את אות ההוקרה הגבוהה ביותר שמעניקה המועצה האזורית, בערב קהילתי מרגש.

ראש המועצה אסיף איזק אמר בפתח האירוע כי "המגוון הייחודי של יקירות ויקירי חוף הכרמל מעיד יותר מכל על האיכות האנושית שזכינו לה כאן, בחוף הכרמל. הערב אנו מוקירים רשימה מכובדת של פעילות ופעילים חברתיים שמסמלים את האחדות בקהילה שלנו, ואת הערבות ההדדית הנפלאה שקיימת כאן בחוף הכרמל – שהיא לא רק המועצה הכי יפה בארץ חיצונית, אלא גם מבפנים, באנשים שמרכיבים אותה."

טקס יקירי חוף הכרמל. צילום דוברות המועצה

אלו הם יקירי ויקירות חוף הכרמל לשנת 2022:

אילנה סיגל (קיסריה) –אשת מילה ועשייה, פעילה חברתית בקיסריה מזה כ – 30 שנה ושותפה מלאה בפרויקטים גדולים ומורכבים בתחום הגיל השלישי, הרווחה והביטחון.

בני מכבי (עתלית) – כיהן כחבר מליאת המועצה במשך 15 שנים. פעילותו ניכרת בכל תחום ביישוב – הקמת מדשאות, מדרכות, מאבק על מעבר פסי הרכבת, הקמת רמזור בכלא 6, פתיחת השכונה לנווה ים ועוד.

דבורה שמחוני (עין כרמל) – מעמודי התווך של קהילת עין כרמל. הובילה את לימודי הביולוגיה בביה"ס המשותף, ואף שימשה כמנהלת פדגוגית. בהמשך יזמה הקמת לימודי-בוקר לוותיקי חוף הכרמל.

דן חמיצר (עין הוד) – טייס, חידונאי ואמן. לאורך שנים עוסק בקידום השמירה על הסביבה, ומתנדב בעמותת "כחול ירוק". יו"ר עמותת התיירות האזורית 'כרמלים'.

הרב יעקב טויב (עתלית) – עלה ארצה בגיל 11, והתעקש להתגייס לצה"ל, שם שירת במילואים כ 40 שנה. ב 74' הגיע לעתלית ומאז עוסק ללא הרף בעשיית חסד ותרומה לכלל הקהילה.

יצחק פרנג׳י (צרופה) – איש מעשה, אשר לאורך שנים פעל בכל מרצו וכוחו לטובת יישובי האזור, הן כאיש חינוך, והן כמנהיג מקומי. היווה דמות מובילה בהנהגת מושב צרופה ובהנהגת החקלאות המקומית.

טקס יקירי חוף הכרמל. צילום דוברות המועצה

במהלך הערב הוקרנו קטעי וידאו שהציגו את סיפור חייהם של מקבלי ומקבלות האות, את פועלם ואת עשייתם למען תושבות ותושבי חוף הכרמל, והנוכחים נהנו מהופעות של הזמר דורון מזר ושל הלהקה המקומית "כחול וירוק".

טקס יקירי חוף הכרמל. צילום דוברות המועצה
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות