סבוב פרסה של ראש עיריית חיפה, שבחמישי הודיעה כי הורתה לבטל דוחות חניה שניתנו לבאי המופע של אייל גולן. היום? קבלו ביטול לביטול

ביום חמישי האחרון התקיים מופע של אייל גולן בהיכל הספורט ברטממה חיפה. בשל היעדר חניה זמינה, ניתנו דוחות לנהגים שחנו באזורים אסורים. ראש העיר קליש מיהרה להודיעה על ביטולם. והיום? "המנגינה השתנתה"

 

ביום חמישי בערב, מיהרה ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, להודיע כי הנחתה הערב את מנכ"ל העירייה לבטל באופן חד פעמי את דו"חות החניה שנרשמו במתחם היכל הספורט ברוממה, שבו נערכה הופעה של הזמר אייל גולן.
הדו"חות ניתנו לבאי המופע, שבהיעדר חנייה זמינה באזור, נאלצו להחנות את רכבם לאורך הכביש.

בעירייה אף הסבירו כי ההחלטה ניתנה לאחר שראש העיר שוחחה עם מפקד משטרת חיפה, סנ"צ חיים אזרד, שאישר כי הרכבים שנקנסו לא גרמו הפרעה ממשית לתנועה או לחיי אדם.
ראש העיר והמנכ"ל הנחו את הגורמים הרלוונטים להערך מראש לקראת המופעים הבאים המתכוננים בהיכל לפתרונות חנייה והיסעים לבאים.
אלא שהבוקר, בשקט בשקט, העירייה וקליש רותם עושים סבוב פרסה ומודיעים שכרגע.. הדוחות לא מבוטלים.

וכך מסבירים בעיריית חיפה הבוקר: "הנחיית ראש העיר בנוגע לביטול דו"חות חניה בזמן ההופעה שנערכה ביום חמישי בהיכל הספורט ברוממה תקפה רק לאילו שהחנו לאורך הכביש, באישור קציני המשטרה שנכחו במקום.
ההחלטה הסופית לביטול הדו"חות היא בידיו של התובע העירוני שיבחן כל דו"ח לגופו. ראש העיר והמנכ"ל ימליצו לתובע להתחשב בנסיבות החריגות.
בכל מקרה וכפי שצויין בהודעה שהוצאנו בחמישי – דו"חות שניתנו לנהגים שהחנו בפראות על מדשאות ציבוריות ואיי תנועה – לא יבוטלו".

הבעיה, שבהודעה של יום חמישי לא צוין מתן דוחות כלל.

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות