חדשנות בחינוך ובמנהיגות: תואר ראשון ייחודי לתושבי טירת כרמל

עיריית טירת כרמל מוציאה לדרך מהלך של חדשנות בחינוך ובמנהיגות, ומזמינה את תושבות ותושבי העיר להירשם לתוכנית למנהיגות חינוכית-חברתית באקדמית גורדון

ראש עיריית טירת הכרמל, אריה טל מוביל את המהלך באמצעות אגף קשרי קהילה, זאת בהמשך לאירוע ההאקתון "חדורות מטרה" שנערך בעיר בחודש שעבר, בעקבותיו עלה בקרב התושבים רצון לתרום לעיר בפן החברתי והקהילתי. כך נוצר הקשר בין העירייה לבין האקדמית גורדון, שהוציאו לדרך את התוכנית שתהווה למעשה המשך לפעילות בהאקתון, ואפשרות לממש יוזמות שהוצעו במהלכו.
בבסיס הרעיון שיזם ראש העיר עומד קונספט של "עיר יצירתית": תופעה גלובלית המאופיינת דרך תשתיות חכמות, המציגות את הידע הכלכלי החדש והתרבות המתקדמת של העיר, ואשר בכוחה להשפיע על צמיחת הכלכלה.
בתוכנית יושם דגש על מנהיגות, תוך טיפוח ובניית הדור הבא של המנהיגות והמנהיגים החברתיים בעיר. בוגרי התוכנית יהיו זכאים לתואר ראשון בחינוך חברתי-קהילתי ולימודים רב-תחומיים, לתעודת עובד חינוך, וכן לאפשרות לתעודת הנחיית קבוצות במחיר מסובסד. משך הלימודים הוא שלוש שנים, בהן יעברו הסטודנטים קורסים חווייתיים ומעשיים וירכשו כלים להובלת תהליכים חינוכיים. עבור תושבי טירת כרמל תיבדק אפשרות למלגה על פי מצב סוציו-אקונומי, ויוגרלו הטבות לימודים נוספות.
כמו כן, ובמסגרת שיתוף הפעולה עם עיריית טירת כרמל, יוכלו הסטודנטים לבצע את הפרקטיקום באחד מאגפי וממחלקות העירייה, ובסיום הלימודים יקבלו סיוע בחיפוש עבודה. לקוחות מרכז הצעירים והצעירות זוזו שיירשמו ללימודים עד ל-16.2.2023 ייהנו מהטבה על סך 2,000 שקל. לאחר מכן, ועד לאוקטובר 2023, ייהנו מהטבה על סך 1,000 שקל.
מפגש חשיפה למתעניינות ולמתעניינים יתקיים ב-16.2.2023 בשעה 18:00 במתנ"ס טירת כרמל. הכניסה חופשית.

צילום: עיריית טירת כרמל

ראש העיר, אריה טל: "טירת כרמל ממשיכה לצמוח ולהתפתח בקצב חסר תקדים, עם הצטרפותה של אוכלוסייה חדשה ומשפיעה. במקביל לתנופת הפיתוח והבנייה, הרשות מבקשת להצמיח ולטפח את הפוטנציאל המנהיגותי מקרב כלל תושבי העיר, ותיקים וחדשים, ומזמינה אתכם לייצר רעיונות ויוזמות חברתיות-קהילתיות. התוכנית הייחודית בשיתוף האקדמית גורדון תעניק לאזרחים כלים אקדמיים, תוך בהנגשת האקדמיה לכל וללא מחסומים כלכליים, חברתיים ואחרים – במטרה לפתח מודל חדש של חינוך, למען עתיד העיר".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות