תאונת עבודה בעפולה

במהלך הלילה התקבל במוקד המשטרה דיווח אודות 2 גברים(53,23 עפולה) שנפגעו במהלך עבודתם בעיר עפולה.

מחומר החקירה עולה כי במהלך עבודתם הפעילו השניים מנוף לריקון פחי אשפה שפגע בקו מתח חשמל. כתוצאה מכך הם נפצעו באורח בינוני וקשה(על פי גורמי הרפואה) ופונו לקבלת טיפול בבית החולים העמק שבעפולה.

משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות האירוע בשיתוף חוקר תאונות עבודה של משרד העבודה והרווחה שהוזמן למקום .

התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע, על 2 פועלים שהתחשמלו במהלך עבודתם במשאית ברחוב יצחק שדה בעפולה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח העמק, 2 פועלים בהם: גבר בן 23 במצב קשה לאחר שבוצעו בו פעולות החייאה שכללו שימוש במפעם (דפיברילטור) וגבר בן 52 במצב בינוני בהכרה. טל

פראדמיק מד"א אנואר כעביה סיפר:

"כשהגענו למקום ראינו את 2 הפועלים שוכבים בסמוך למשאית כשאחד מחוסר הכרה והשני בהכרה. תוך כדי הבדיקות והטיפול הרפואי סיפרו לנו שהם נגעו עם המשאית בכבל חשמל והתחשמלו. הענקנו להם טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה בפועל שהיה מחוסר הכרה וללא דופק ונשימה וכאשר ליבו שב לפעום ומצבו התייצב. פינינו את 2 הפועלים בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשאחד מהם במצב קשה והשני במצב בינוני."

גלבוע: כונני ארגון הצלה הוזעקו לרחוב יצחק שדה בעפולה בעקבות דיווח על תאונת עבודה.
יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, ביצעו הכוננים פעולות החייאה מתקדמות בגבר כבן 30, ולאחר שחזרו הדופק והנשימה, הוא פונה להמשך טיפול בבית החולים העמק בעיר.
כמו כן העניקו הכוננים טיפול רפואי ראשוני לגבר כבן 50 עם חבלת ראש, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים העמק בעיר.

חובשי הצלה מוטי אנגל ומנדי איצקוביץ שהגיעו ראשונים למקום מדווחים: "כשהגענו למקום, מצאנו מפעיל מנוף, גבר כבן 30 שאיבד את הכרתו, לאחר שככל הנראה התחשמל במהלך עבודתו. יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א התחלנו בפעולות החייאה מתקדמות, אשר כללו מתן שוקים חשמליים, ולאחר שחזרו הדופק והנשימה, הוא פונה במצב קשה להמשך טיפול בבית החולים העמק בעיר.
כמו כן הענקנו טיפול רפואי ראשוני לעובד נוסף שהיה איתו, גבר כבן 50 עם חבלת ראש, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים."

 

צילום: דוברות ארגון הצלה
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות