מועצת העיר בקריית ביאליק אישרה תקציבים שונים להמשך תכניות פיתוח בעיר משידרוג כבישים ועד שיפוץ חצרות גני ילדים

קריית ביאליק ממשיכה בתנופת הפיתוח, עם אישור תקציבים מיוחדים לפיתוח על ידי מועצת העיר: אושר תקציב של 3 מיליון שקלים לשדרוג כבישים ומדרכות ברחבי העיר. אושר תקציב מיוחד בסך 2 מיליון שקלים לשיפוץ 20 חצרות גני ילדים. אושר תקציב לתכנון וביצוע הסדרת כיכר ועוד

מועצת העיר בקריית ביאליק אישרה בישיבתה האחרונה את תקציבי הפיתוח לטובת המשך שדרוג ופיתוח התשתיות בעיר.

בין השאר אושר תקציב של 3 מיליון שקלים לשדרוג כבישים ומדרכות ברחבי העיר. אושר תקציב מיוחד בסך 2 מיליון שקלים לשיפוץ 20 חצרות גני ילדים, אשר יצטרפו ל – 20 חצרות אחרות שכבר שופצו. אושר תקציב לתכנון וביצוע הסדרת כיכר בהצטלבות רחובות התמר והדקל על סך 700,000 שקלים, אשר יבוצע בשיתוף משרד התחבורה וקרן סלילה.

7.8 מיליון שקלים יושקעו בפרויקט עיר בטוחה במסגרתו ישופרו תשתיות לצורך העלאת הבטיחות בדרכים, מיתון תנועה, התקנת מעקות בטיחות, הקמת פסי האטה, מעברי חצייה מוגבהים ומוארים וכן סימון כבישים. העירייה תחל בפרויקט תכנון רחוב המייסדים וניל"י לשיפור מעבר תחבורה ציבורית ומניעת פקקי תנועה באזור.

ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, התייחס ואמר: "אנו לא עוצרים לרגע וממשיכים במלוא המרץ בשדרוג ופיתוח התשתיות העירוניות לטובת תושבי העיר".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות