ניסה להשליך מטען לעבר בית, אך המטען התפוצץ בידו. בתום החקירה כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים יוגשו כנגד החשוד

בתאריך 16.01.23 סמוך לשעה 03:00, התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל בדבר פיצוץ שנשמע ברחוב השופטים בעיר טבריה. כוחות משטרה רבים הגיעו אל אזור האירוע והחלו בביצוע סריקות במטרה לאתר את מקור הפיצוץ

לאחר מספר דקות התקבל דיווח נוסף על פצוע קשה שהגיע למיון בית החולים פוריה כאשר הוא פגוע בכל חלקי גופו וכף ידו נקטעה באופן חלקי.

בתוך זמן קצר, שוטרים הגיעו לזירת הפיצוץ וכן לבית החולים והבינו שעל פי הממצאים בשטח ואופי הפציעה יש קשר בין שני המקרים וכי המטען התפוצץ בידו של הפצוע.

השוטרים שהגיעו לבית החולים הודיעו לחשוד על מעצרו, אך בשל הפגיעות הרבות על גופו הוא הורדם למשך מספר ימים כאשר שוטרים נמצאים כל הזמן ליד מיטתו.

בתוך כך, עם התפתחות החקירה, הצליחו שוטרי המחוז הצפוני לאסוף ראיות מהם עלה כי החשוד הגיע למקום במטרה להשליך מטען מאולתר לעבר בית, אך בשל תקלה טכנית המטען התפוצץ בידו.

הבוקר, עם סיום החקירה, יוגשו כנגד החשוד (29, צפת) כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים ע"י פרקליטות מחוז צפון.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות