ראש עיריית קריית ביאליק סיכם היום עם מנכ"ל "נתיבי ישראל" על מספר פרויקטים תחבורתיים חשובים שיבוצעו בעיר ובסביבתה

בשורות חשובות לתושבי קריית ביאליק: ראש עיריית קריית ביאליק סיכם היום עם מנכ"ל נתיבי ישראל על שורת פרויקטים שיבוצעו מכביש גישה חדש לשכונת גבעת הרקפות, הוספת פנייה לשכונת נאות אפק במחלף ביאליק וסלילת כביש גישה לאזור התעשייה ועוד

ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, נפגש היום עם מנכ״ל חברת נתיבי ישראל, ניסים פרץ וסיכם על שורת פרויקטים תחבורתים משמעותיים.

חברת נתיבי ישראל תקדם את תכנונו וביצועו של מפרידן קיבוץ אפק וכביש גישה חדש לשכונת גבעת הרקפות. בכך תתאפשר סלילת כביש כניסה ויציאה נוסף לשכונה הנשענת כיום על כביש אחד (דרך רבין). בפגישה סוכם, כי עד סוף השנה יושלם התכנון המפורט לקראת פרסום מכרז.

בחודש אפריל תתחיל נתיבי ישראל בעבודות הוספת פנייה לשכונת נאות אפק במחלף ביאליק צפון (שדרות חן) לבאים מכיוון צפון.

מונה צוות תכנון לסלילת כביש שירות לאורך איזור התעשייה בצפון העיר. כביש השירות יאפשר פתיחת חזיתות העסקים לכיוון הכביש הראשי, ישפר את נגישות התחבורה הציבורית ויקדם יזמויות חדשות לבניית מבני מסחר, משרדים ותעסוקה רבי קומות בציר דרך עכו.

כמו כן, רחוב דרור בשכונת אפק הוותיקה יקורצף וייסלל מחדש בביצוע נתיבי ישראל.

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות