צפת: פעוט כבן שנתיים ננעל בשגגה ברכב לעיני אביו, מתנדבי ידידים חילצו אותו בשלום • ״סיימתי קריאת חירום של יחידת הג'פים, ומיד מיהרתי לחילוץ מציל חיים״

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנתיים שננעל בשגגה ברכב לעיני אביו, ברחוב הרב לוי ביסטריצקי בצפת

דוד ימיני, סג"מ מוקד ירושלים, ענה לשיחה והעביר קריאה בקבוצת החירום. צביקי גליקסברג, סג"מ סניף צפת, מנחם אדרי, רכז הציוד של הסניף, ונפתלי רוזנברג, מתנדב הסניף, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את הפעוט בזריזות ובשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

צביקי מספר: ״סיימתי סיוע חירום עם יחידת הג'יפים בחילוץ רכב שהתחפר, ולפתע התקבלה קריאת החירום על ילד נעול ברכב. מהרתי להגיע למקום, וחברתי ליתר המתנדבים. פעלנו יחד לפתיחת דלת הרכב, וכעבור מספר שניות הצלחנו לחלץ את הפעוט ולהשיבו לזרועות אביו. האבא הנרגש הודה לנו על המסירות והתושיה. זהו סיפוק והרגשה נפלאה לסייע בהצלת חיים. בסיום האירוע הדגשתי בפני האב את חשיבות כלל מפתח – לקחת איתו תמיד את מפתח הרכב״.

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח- קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה של נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות