שירות חדש לתושבי קריית אתא: לוקרים אוטומטיים לאיסוף והחזרה של חבילות שהוזמנו ברשת

עיריית קריית אתא עם הפנים לעתיד: 7 עמדות של לוקרים אוטומטיים לאיסוף והחזרת חבילות הוצבו ברחבי העיר

 

עיריית קריית אתא ממשיכה עם הפנים קדימה ובכל פעם מוסיפה שירותים חדשניים והפעם היא הקימה מערך של עמדות לוקרים אוטומטיים לאיסוף והחזרת חבילות, לרווחת התושבים.

השירות מאפשר לאסוף או להחזיר חבילות בכל שעה, בצורה קלה ופשוטה, קרוב לבית וללא צורך בעמידה בתורים, בהמתנה לשליח או בבזבוז זמן יקר. בנוסף השירות מאפשר חיסכון משמעותי בדמי המשלוח והוא ידידותי יותר לסביבה באמצעות צמצום נסיעות רכבים והפחתת זיהום.

בשלב הראשון הוצבו 7 עמדות ברחבי העיר לצורך בחינת הפרויקט בין היתר בשכונות גבעת רם, גבעת טל, פארק הספורט, מרכז הנוער והצעירים , זבולון, שכונת בן גוריון ועוד.  בשלב הבא תחל פריסה רחבה יותר ויותקנו לוקרים נוספים במוקדים נוספים בעיר.

מעיריית קרית אתא נמסר: "מערך הלוקרים האוטומטיים החדשים הוא שירות נוסף שאנו מעניקים לתושבי העיר במטרה להקל עליהם את תהליך הרכישה באינטרנט כך שניתן יהיה לאסוף את המוצרים בקלות בזמן ובמקום שנוח להם. "

 

צילום: עיריית קריית אתא

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות