שוב מוטל קנס כבד על "כרמל אולפינים" במפרץ חיפה בסך 18 מיליון שקל בשל פליטות מזהמות חריגות

שוב "כרמל אולפינים" מקבוצת בז"ן מקבלת קנס כבד בשל פליטת מזהמים חריגה. עו"ד שרית גולן, יו"ר איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה: " צעדי האכיפה מול קבוצת בז״ן רק מוכיחים כי מדובר במפעל מסוכן העובר על התקנים בתדירות גבוהה"

שוב המשרד להגנת הסביבה הודיע לחברת "כרמל אולפינים" מקבוצת בז"ן על הכוונה להטיל עליהם עיצום כספי בגובה של 18 מיליון שקל, בגין אי עמידה בערכי הפליטה שנקבעו.

עו"ד שרית גולן, יו"ר איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה: "אנו מברכים על הודעת המשרד להגנת הסביבה בדבר כוונתו להטיל עיצום כספי בסך כ-18 מיליון שקל על חברת כרמל אולפינים מקבוצת בז"ן שבמפרץ חיפה, בגין אי עמידה בערכי הפליטה שנקבעו.
"צעדי האכיפה מול קבוצת בז״ן רק מוכיחים את עמדת האיגוד כי המדובר במפעל מסוכן העובר על התקנים בתדירות גבוהה ואין למפעל זה מקום בקרבת אוכלוסיה. אנו נמשיך לקדם צעדים אופרטיביים מוח הממשלה כדי להביא לסגירת בז״ן והבראת מפרץ חיפה וזאת במקביל לצורך בנקיטה בהליכי פיקוח ואכיפה מחמירים כלפי תעשייה מזהמת הגורמת לתחלואה עודפת במפרץ חיפה".

 

צילום: איגוד ערים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות