ראש העיר אריה טל השתתף באירוע הכרזת העיר התאומה בהונגריה, וספרם, כבירת התרבות של אירופה לשנת 2023: "תכלית הקשרים בין טירת כרמל לערים התאומות, בהן וספרם, היא יצירת פתיחות והבנה בין תרבויות ועמים, והרחבת הקשרים בין ישראל וטירת כרמל למדינות וערים בעולם"

במהלך האירוח נפגש ראש העיר, אריה טל עם עמיתו, ראש העיר וספרם, גיולה פורגה, עם שרי התיירות והפיתוח האזורי של ממשלת הונגריה ועם נשיאת הונגריה, הגב' קטלין נובק. בפגישות הודגש הקשר החשוב וארוך השנים בין טירת כרמל לווספרם, חילופי משלחות הנוער והבוגרים והקשר החם בין תושבי שתי הערים

ראש העיר טירת כרמל, אריה טל שב בתחילת השבוע מביקור מרגש בעיר התאומה וספרם שבהונגריה, אליה הוזמן להשתתף באירועי פתיחת שנת 2023, בה הוכרזה כבירת התרבות של אירופה.
לפני כשלוש שנים בחר האיחוד האירופי בווספרם ובשתי ערים נוספות, אלפסינה ביוון וטימישוארה ברומניה, כבירות התרבות של היבשת לשנת 2023. מאז ההכרזה זכתה וספרם בתקצוב מטעם האיחוד האירופי בהיקף של כ-150 מיליון יורו. במהלך שנת 2023 ייערכו בעיר אירועי תרבות ואמנות רבים, לרבות תערוכות, אירועי מחול, קונצרטים ומופעי רחוב, שידגישו את התרבות המקומית ואת הקשר לאירופה.
במהלך האירוח נפגש ראש העיר, אריה טל עם עמיתו, ראש העיר וספרם, גיולה פורגה; עם שרי התיירות והפיתוח האזורי של ממשלת הונגריה; ועם נשיאת הונגריה, הגב' קטלין נובק. בפגישות הודגש הקשר החשוב וארוך השנים בין טירת כרמל לווספרם, חילופי משלחות הנוער והבוגרים, והקשר החם בין תושבי שתי הערים. כמו כן, בשיחה עמה הדגישה נשיאת הונגריה את חשיבות היחסים בין ישראל למדינתה, ואת הקשר החם בין הממשלות.
באירוע הפתיחה בו השתתף ראש העיר, אריה טל נכחו כ-500 אורחים, בהם נשיאים, ראשי ממשלות, שרים, ראשי ערים ושגרירים מרחבי אירופה והעולם.
ראש העיר טירת כרמל, אריה טל: "אני מודה למארחינו, ובראשם ידידי ראש העיר וספרם, גיולה פורגה על אירוח חם ולבבי. תכלית הקשרים בין טירת כרמל לערים התאומות, בהן וספרם, היא יצירת פתיחות והבנה בין תרבויות ועמים, והרחבת הקשרים בין ישראל וטירת כרמל למדינות וערים בעולם. נמשיך לחזק את היחסים בין הערים והקהילות החיות בהן, בכל תחומי החיים – חינוך, תרבות, נוער, סביבה, תשתיות ועוד".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות