תאונה קטלנית בכביש 722, סמוך לצומת יוקנעם: אישה בת 30 נהרגה ועוד 3 פצועים בתאונה בין 3 כלי רכב

תאונת דרכים קטלנית בין 3 כלי רכב בכביש 722 סמוך לצומת יקנעם. נקבע מותה בזירה של נהגת כבת 30, עוד 3 פצועים קשה וקל פונו

בשעה 07:36 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל, על תאונת דרכים בין 3 כלי רכב בכביש 722 סמוך לצומת יקנעם. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל-4 פצועים בדרגות פציעה שונות וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותה של אישה כבת 30. החובשים מפנים לבית החולים רמב"ם 3 פצועים בהם: גבר כבן 40 במצב קשה עם חבלת ראש ו-2 במצב קל.

פראמדיק מד"א דורון בייקר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו תאונה דרכים קשה מאוד. 2 כלי רכב שעמדו על אי התנועה היו מעוכים עם פגיעות פח קשות בחלקם הקדמי. אישה כבת 30 נלכדה באחד מכלי הרכב, ביצענו בדיקות רפואיות תוך כדי פעולות החילוץ אבל הפציעה שלה הייתה קריטית ולאחר פעולות החייאה נאלצנו לקבוע את מותה. 3 פצועים נוספים שכבו על הכביש כשאחד מהם גבר כבן 40 היה מחוסר הכרה וסבל מחבלת ראש קשה ו-2 היו בהכרה מלאה. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח רמב"ם."

 

צילום: תיעוד מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות