פשיטה נרחבת של עשרות שוטרים בעוספיא, נשר ודליית אל כרמל ותפיסת סמים ומאגרי נשק

מבצע נגד הפשיעה רחב היקף ברכס הכרמל: עשרות שוטרים פשטו על מתחמים בדליית אל כרמל, עוספיא ונשר ותפסו אמצעי לחימה, סמים ועוד

 

במסגרת המאבק הבלתי מתפשר של משטרת ישראל נגד עבירות שימוש ואחזקה בלתי חוקי של אמל"ח וסמים למען שלום הציבור וביטחונו, החל משעות הבוקר המוקדמות ביצעו עשרות שוטרי תחנת נשר, לוחמי יס"מ, לוחמי מג"ב וכלבן פעילות אופרטיבית רחבת היקף בדליית אל כרמל, עוספיא ונשר.

בתוך כך, פשטו השוטרים לאורך היום על מספר יעדים ומתחמים במקום וביצעו בהם חיפושים נרחבים.

בחיפושים שערכו הכוחות נתפסו במתחמים שונים ברכס הכרמל תחמושת רבה מסוגים שונים, רובה צייד שהוחזק שלא כחוק, חומרים החשודים כסמים שלא לצריכה עצמית מסוגים שונים הכוללים חשיש, קנאביס, דוסה וקריסטל. האמל"ח והסמים הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל. בנוסף אותר בנשר בית הימורים ונתפסו 3 מוחות מחשב, מכונת מזל, כסף מזומן ומסמכים.

במסגרת הפעילות נעצרו ועוכבו 8 חשודים באחזקת האמל"ח והסמים אשר הובאו לחקירות בתחנת נשר, בסיומן ובהתאם לממצאים יוחלט על הבאת מי מהם להארכת מעצרם בבית משפט השלום בחיפה.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות