המשטרה עכבה במשחק הכדורגל בין מכבי חיפה להפועל ירושלים 3 אוהדים בחשד למעורבות בארועי המשחק בשבוע שעבר בין מכבי חיפה להפועל חיפה

באיצטדיון סמי עופר התקיים משחק כדורגל בין הקבוצות מכבי חיפה והפועל ירושלים

בתוך כך, בכניסה למשחק הכדורגל עוכבו 2 אוהדי מכבי חיפה, בן 18 מקרית חיים ובן 17 מרמת השרון החשודים כי הכניסו למגרש אבוקות במשחק של מכבי חיפה נגד הפועל חיפה בתאריך 4.1.23 באיצטדיון סמי עופר. שני האוהדים נחקרו והורחקו ל 30 יום ממגרשי הכדורגל, החקירה נמשכת.

בנוסף, עוכב במהלך ההפסקה במחצית מחוץ למגרש אוהד מכבי חיפה תושב תל אביב בן 26 החשוד כי תקף אוהדי הפועל חיפה במשחק של מכבי חיפה נגד הפועל חיפה בתאריך 4.1.23 באיצטדיון סמי עופר. האוהד נחקר והורחק ל 14 יום ממגרשי הכדורגל, החקירה נמשכת.

משטרת ישראל רואה בחומרה את אלו המפרים את הסדר הציבורי במהלך אירועי ספורט ותמשיך לפעול על מנת למנוע מקרים אלו ולהביא החשודים לדין.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות