אטימות גרסת עיריית נהריה: פקחי העירייה נתנו לחולה בביה"ח קנס של 1000 שקל על כך שעישן בגינת המקום, במקום שלא מיועד לכך. לא עזר שהסביר כי הוא חי על קצבת ביטוח ולא היה מודע למקום

2 פקחי עיריית נהריה החליטו לתת קנס של 1000 שקל, ללא אזהרה, לחולה בבית החולים בנהריה כי עישן בגינה באזור לא מאושר. לא עזר שהסביר להם כי הוא חי מקצבת ביטוח לאומי ולא היה מודע למקום האסור, שהיה מרוחק מאנשים כלל

חוק צריך לשמור ועם זאת, לצד השמירה על החוק מצופה מאוכפי החוק להפגין שיקול דעת ואנושיות, זה לא מה שעשו פקחי עיריית נהריה בסוף השבוע האחרון:

מטופל בבית החולים הגליל המערבי בנהריה, שמאושפז באחת המחלקות הפנימיות במקום כבר מספר ימים, רצה לרדת לחצר ולעשן. מאחר ומדובר באדם מבוגר שמחובר לקטטר ומרגיש חלש, הוא התיישב בפינה מבודדת בחצר, רחוק מאנשים.

אלא שאז הופיעו שני פקחי עיריית נהריה ולפי עדות אחת המבקרות במקום: "בלי לתת לו אזהרה ובלי למצמץ הם שלפו ונתנו לו דוח של לא פחות מאלף שקל על כך שלא עישן באזור שמיועד לכך בחצר.

"האיש שהיה ברור שהוא חלש ניסה להסביר לפקחים שאזור העישון מרוחק ולכן התקשה להגיע אליו וכי הוא חי מקצבת ביטוח לאומי של 2500 שקל בחודש. כל זה, לא עזר. הם התעקשו לתת לו את הקנס. זו אטימות של פקחי עירייה ששולחים אותם בכוונה לעשות כסף על גב אנשים במצוקה בחצר בית חולים. נראה שלעיריית נהריה נגמרו מקורות ההכנסה והם נטפלים לאנשים חסרי אונים".

מעיריית נהריה נמסר: "עיריית נהריה מבצעת אכיפה שוטפת ליישום חוק מניעת עישון במקומות ציבוריים שעבר בכנסת. בשטח המרכז הרפואי לגליל הוקצו פינות עישון מוסדרות על ידי הנהלת המרכז הרפואי והן מסומנות עבור הציבור ובהן מתבצעת האכיפה״.

מהמרכז הרפואי לגליל נמסר בתגובה: "המרכז הרפואי לגליל רואה חשיבות רבה בשמירה על בריאות העובדים, המטופלים והמבקרים, ועל כן הוחלט על הקצאת פינות ייעודיות ומוסדרות ברחבי המרכז הרפואי, בהן מותר העישון. כמו כן, ברחבי המרכז הרפואי מופיעים שלטים המתריעים על איסור עישון והפניה לפינות העישון.
"זאת ועוד: המרכז הרפואי נמצא בשטח השיפוט של העיר נהריה. פקחי העירייה אוכפים את החוק ומבצעים זאת על פי האזורים המשולטים והמוסכמים, העומדים בהנחיות חוקי העישון".

 

צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות