הסכם הצהרת כוונות ראשון מסוגו נחתם בין העיר נשר לבין העיר אגאדיר במרוקו

במהלך ביקור של משלחת תלמידים מהעיר נשר במרוקו, בהובלת ראש העיר רועי לוי, נחתם הסכם הצהרת כוונות בין נשר ישראל לבין אגאדיר מרוקו בדרך לשיתוף פעולה בין שתי הערים

השבוע, לראשונה מאז חתימת הסכמי אברהם, יצאה משלחת נוער מהעיר נשר למרוקו. המשלחת, היא חלק מתוכנית "רוח הנוער" של המשרד לשיתוף פעולה אזורי, בשיתוף עם עיריית נשר ומהווה סנונית ראשונה של משלחות תלמידים מישראל למרוקו במסגרת בית הספר. את המשלחת הוביל מטעם העירייה ראש עיריית נשר, רועי לוי, שעוד לפני צאתו למשלחת עמלו בעירייה על כינון יחסי שותפות עם ערים במרוקו.

במהלך ביקור בעיר אגאדיר, נחתם הסכם הצהרת כוונות ראשון מסוגו בין ראש העיר נשר רועי לוי לבין סגן ראש המחוז חסן מרוקי. ההסכם כולל הצהרת כוונות לשיתוף פעולה עתידי בתחום המוניציפלי והפריה הדדית בין שתי הערים. לאגאדיר הסכמי ערים תאומות עם ערים כמו מאימי בארה"ב, ויגאן בפיליפינים, נאנט בצרפת ואפילו שיראז באיראן, כאשר המטרה היא ליצור קשרים משמעותיים שיוכלו להפוך להסכם כזה גם עם נשר מישראל!

זו הפעם הראשונה שעיר בישראל חותמת על הסכם הצהרת כוונות עם עיר במדינה מוסלמית כמו מרוקו, אחרי כינון הסכמי אברהם. ראש עיריית נשר רועי לוי אמר "החתימה על ההסכם עם ראש העיר אגאדיר עזיז אחנונוש, ממשיכה את פיתוח הקשרים הבינלאומיים של נשר עם ערים בעולם. רק לפני כחודש חתמנו על הסכם ערים תאומות עם העיר ג׳יאשינג (Jiaxing) בסין זאת לצד שיתוף הפעולה הפורה עם בראוורד קאונטי בארה"ב. במהלך הביקור באגדיר, גילתי כי לשתי הערים ארבעה יעדים זהים לפיתוח בשנים הקרובות: תחבורה, מורשת, תרבות, וחינוך, זאת לצד היכרות עם העבר למען הווה יותר טוב והשקעה רבה בדורות העתיד"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות